بازدید 6823

اهمیت استفاده از درب های ضد سرقت

کد خبر: ۸۸۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ 23 March 2019

اهمیت استفاده از درب ضد سرقتاگر به ساخت و سازهای قدیمی نگاهی بیندازیم ، می بینیم که در این بناها از دربهای چوبی و آهنی استفاده شده که این دربها به راحتی باز می شوند و در مقابل سرقت از امنیت بسیار پایینی برخوردار هستند. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری و با ورود درب های ضد سرقت به بازار سازندگان و مالکان ساختمان ها نیز به استفاده از دربهای ضد سرقت روی آورده اند.

دربهای ضد سرقت

خوشبختانه این درب ها به گونه ی ساخته شده اند که اجازه نمی دهند هر کسی به سادگی وارد ساختمان شود و در این شرایط شما با خیالی آسوده و با امنیت خاطر می توانید در منزل یا محل کارتان حضور داشته باشید. جنس دربهای ضد سرقت و قفل و ابزاری که برای آنها استفاده می شود با دربهای معمولی کاملا متفاوت است و همین موارد سبب اختلاف قیمت با دربهای معمولی شده است.

درب ضد سرقت ترک و لابی که در بازار وجود دارد به سه دسته تقسیم بندی می شوند که شامل چینی و ایرانی و ترک می باشند. البته بین ایرانی و ترک تفاوتی دیده نمی شود و فقط تفاوتی که میتوانیم بین آنها بیان کنیم محل مونتاژ این دربهاست. اما دربهای چینی با این دو مورد متفاوت هستند و همین تفاوت موجب شده تا تقاضا برای دربهای ترک بیشتر باشد. در مدل های چینی چارچوب تخت و ابزارنخورده است.

دربهای چینی از نظر وزن سبکتر از مدل های دیگر هستند و همچنین دارای لولای پنهانی نیز می باشند به عبارتی دیگر یعنی شما نمیتوانید از هیچ سمتی لولای آنها را مشاهده کنید.

مزیت استفاده از درب ضد سرقت

ساده ترین و البته مهم ترین مزیتی که در خصوص درب ضد سرقت مطرح می شود بحث امنیت است چون هیچ چیز برای افراد ساکن در یک ساختمان از برخورداری امنیت بالاتر نیست. جالب است بدانید که بیشتر این دربها سیستم قفل خودکار دارند که اگر افراد ساکن در ساختمان هنگام خروج فراموش کنند که درب را قفل کنند به صورت خودکاری این کار انجام می شود و امنیت حتی در چنین شرایطی نیز برقرار خواهد بود.

یکی دیگر از مزیتهای که در خصوص این دربها مطرح می شود نیاز به کلید اصلی برای باز کردن درب می باشد. به بیانی دیگر یعنی حتی اگر فردی تلاش کرده باشد از روی کلید اصلی ،کلید دیگری را اماده کرده باشد و درب را باز کند اصلا چنین چیزی غیرممکن است و حتما باید شما کلید اصلی را به همراه داشته باشید.

نشکن بودن درب ها، ضد حریق بودن ،زیبایی و... از دیگر مزیتهای استفاده از درب های ضد سرقت و درب لابی است که نباید از آن ها غافل شوید...

اهمیت استفاده از درب های ضد سرقت

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر