بازدید 6825

راننده ایتالیایی اتوبوس حامل کودکان را به آتش کشید

کد خبر: ۸۸۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 20 March 2019

یک راننده اتوبوس در ایتالیا روز پنجشنبه اتوبوس خودش که حامل بیش از ۵۰ کودک دانش‌آموز بود را به آتش کشید.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک راننده اتوبوس در ایتالیا روز پنجشنبه اتوبوس خودش که حامل بیش از ۵۰ کودک دانش‌آموز بود را به آتش کشید.

گزارش‌ها حاکی است پلیس ایتالیا توانسته کودکان را نجات داده و راننده را دستگیر کند. گفته می‌شود راننده که اصالتاً سنگالی بوده این اقدام را برای نشان دادن عصبانیت خود از غرق شدن هزاران نفر از مهاجران در دریای مدیترانه انجام داده است.

پلیس می‌گوید این مرد ۴۷ ساله هنگام آتش‌ زدن اتوبوس گفت: «هیچ‌کس زنده نخواهد ماند. یک سخنگوی پلیس گفت: «او فریاد می‌زد جلوی مرگ آدم‌ها در دریا را بگیرید.»

به نوشته روزنامه تلگراف این مرد که «اوسینو سای» نام داشته در حال انتقال ۵۱ کودکی که سوار بر اتوبوسش بوده‌اند از مدرسه‌ای در نزدیکی شهر «کرمونا» در شمال ایتالیا به سمت یک مراسم ورزشی بوده است که ناگهان آنها را تهدید کرده است.

او سپس اتوبوس را به سمت شهر میلان راند و در بزرگراهی شلوغ آن را به خودروهای دیگر کوبید تا اینکه سرانجام در نزدیکی مانع‌های جاده‌ای مستقرشده توسط پلیس خودرو را نگاه داشت، روی آن بنزین ریخت و آن را آتش زد.

پلیس برای نجات کودکان شیشه‌های اتوبوس را شکست. تلویزیون ایتالیا تصاویری از برخاستن دود سیاه و غلیظ از این اتوبوس پخش کرد.

یکی از دانش‌آموزان گفت به خبرنگاران گفت راننده آنها را تهدید کرده که روی همه‌شان بنزین ریخته و آنها را آتش خواهد زد.

وی گفت: «مرتب می‌گفت مردم در آفریقا می‌میرند.»

دست‌کم ۱۲ نفر از دانش‌آموزان به دلیل برداشتن جراحت‌های سطحی، استنشاق دود یا وارد آمدن شوک عصبی به بیمارستان منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل