بازدید 206889

مرجان شیخ الاسلامی آل آقا کیست؟

کد خبر: ۸۸۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 11 March 2019

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیر عامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و ۱۳ متهم دیگر در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام، صبح امروز (شنبه) به صورت علنی آغاز شد.
به گزارش فرارو، در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده، اسامی متهمان و اتهامات آن‌ها اعلام شد و نماینده دادستان کیفرخواست پرونده را که مشتمل بر ۷۰۰ صفحه بود به طور خلاصه قرائت کرد. اتهام این افراد اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال نامشروع از طریق ارز حاصل از صادرات به حساب‌های شخصی اعلام شده است. یکی از نام‌هایی که بعد از جلسه اول دادگاه بر سر زبان‌ها افتاد، "مرجان شیخ الاسلامی" بود.

مرجان شیخ الاسلامی آل آقا کیست؟
روز چهارشنبه و پس از نخستین جلسه دادگاه فساد کلان اقتصادی، نام زنی به چشم آمد که پیشتر هم نام او در کشور مطرح شده بود البته نه به عنوان متهم در پرونده پتروشیمی و اخلالگر نظام اقتصادی؛ "مرجان شیخ الاسلامی آل آقا". او مدیر عامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت است. به گفته "قاضی مسعودی" او متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به مبلغ مذکور و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و ۸ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۸۴ دلار است.
او سال پیش موفق شده بود از ایران به کانادا بگریزد. سایت بولتن نیوز در مرداد ماه ۹۶ نوشت: شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ الاسلام آل آقا کرده و این فرد با گرفتن پول‌های فراوان گویا از کشور متواری شده و به کانادا گریخته است. اما در عکس‌هایی که از جلسه دادگاه اخیر متهمین پتروشیمی منتشر شده در ردیف اول یک زن نیز نشسته است. در تصاویر منتشر شده صورت متهمین شطرنجی شده، اما این احتمال را تقویت می‌کند که شیخ الاسلامی اکنون در ایران و در دست دستگاه قضایی باشد.
از روز گذشته و مطرح شدن نام شیخ الاسلامی فعالان توییتری به بررسی سابقه او در فضای رسانه‌ای پرداختند. بسیاری از فعالان رسانه‌ای اعلام کردند که او در دهه هشتاد رییس خبرگزاری میراث فرهنگی بوده است و البته بدهی هم به خبرنگاران کم نداشته! صبا آذر پیک یکی از فعالان سیاسی و خبرنگارانی است که اتفاقا در اینباره توییت کرده است که شیخ الاسلامی به او بدهی دارد.
مرجان شیخ‌الاسلامی ظاهرا دو بار تلاش کرده به مجلس راه پیدا کند. یک بار در مجلس ششم که خود را اصلاح طلب خوانده و یک بار در مجلس هشتم که ترجیح داده یک اصولگرا شناخته شود. او البته هرگز بر کرسی‌های پارلمان ایران تکیه نزده است.
نکته قابل توجه درباره این فرد، اما ازدواج او با مهدی خلجی یکی از فعالان رسانه‌ای خارج نشین و افراد نزدیک به رضا پهلوی است. او البته بعد از افشای اختلاس همسرش عکس‌های خودش با او را پاک کرده است. خلجی که زمانی در لباس یک روحانی در قم زندگی می‌کرد چندی پیش به مجلس نمایندگان آمریکا پیشنهاد داد تحریم‌ها علیه ایران بیشتر شود. این موضوع نیز ار نگاه فعالان توییری دور نمانده و در برخی توییت‌ها این تقاضا را با فعالیت‌های بازرگانی همسرش مرتبط خوانده شده است.
در همین حال صبح امروز روزنامه شرق نوشت: یکی از نام‌هایی که این‌روز‌ها اخبار متنوعی از آن به گوش می‌رسد و همه را به نوعی شوکه کرده است، روابط مرجان شیخ‌الاسلامی، یکی از متهمان پرونده ۶.۶میلیاردیورویی است که تاکنون متهم به مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به این مبلغ و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت‌میلیون‌و ۶۵هزارو ۵۲۹ یورو و هشت‌میلیون‌و۷۱۰هزارو ۳۸۴ دلار شده است.
گروهی از افراد فعال در شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا، ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا کرده‌اند و این فرد با گرفتن پول‌های فراوان گویا از کشور متواری شده و به کانادا گریخته است. این زن که دارای مالکیت شرکت‌های آرام و دنیز در ترکیه است و متارکه کرده، با داشتن چندین فرزند برای اینکه سرپوشی بر کلاهبرداری‌هایش بگذارد به کانادا گریخته است. آقای خ. ع. از طرف شرکت نفت و گاز سپانیر طرف قرارداد با این خانم بوده که هم‌اکنون از طریق مراجع قضائی در بازداشت به‌سر می‌برد. اما این بخش کوچکی از اطلاعاتی است که از این فرد، شنیده شده. او مدیرمسئول خبرگزاری میراث و درعین‌حال مشغول لابی نفتی با بقایی و تیم احمدی‌نژاد بود. هم‌زمان به‌عنوان خبرنگار پارلمانی روزنامه همبستگی مشغول به فعالیت بود.
جالب‌تر آنکه مسیح علی‌نژاد، خبرنگار آزاد که اکنون آن‌سوی مرز‌ها فعالیت می‌کند، در کتاب معروف خود با نام «باد در موهایم» نوشته: «مرجان شیخ‌الاسلامی، دبیر سیاسی روزنامه همبستگی، مرا زیر بال‌وپر گرفت». این در حالی است که او در مجلس ششم در فهرست اصلاح‌طلبان به‌عنوان عضو جبهه مشارکت قرار داشت و در مجلس هشتم، در فهرست ائتلافی اصولگرایان! این‌گونه که سابقه او نشان می‌دهد، روابط او محدود به یک طیف خاص سیاسی نبود و به‌نوعی با نزدیکی به گروه‌های سیاسی، اهداف خود را پیگیری می‌کرد. حالا او با آخرین همسرش، مهدی خلجی، در خانه‌ای دو میلیون و ۳۰۰ هزاردلاری در شهر واشنگتن‌دی‌سی زندگی می‌کند.
همچنین روزنامه جوان نوشت: نگاهی به سابقه سیاسی او دگردیسی و چند زیست بودن این زن را نشان می‌دهد، به همین نسبت هم تصاویر متفاوت و متضادی از او در فضای مجازی موجود است؛ با مقنعه و چادر و محجبه، با مانتو و بعد بدون حجاب در خارج از کشور!
او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی سعید حجاریان کاندیدا شد. در مجلس هشتم ادعا کرد که تاکنون سیاسی نبوده و نسبتی با اصلاح طلبان ندارد و با عنوان اصولگرا کاندیدا شد.
او مدیرعامل اسبق خبرگزاری میراث فرهنگی است. در دوران خاتمی خود را اصلاح طلب نشان می‌داد و با روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد به سمت اصولگرایان چرخید! او همزمان توانست در شرکت‌های نفتی هم ورود کرده و طرف عقد قرارداد‌ها قرار بگیرد.

او مرداد ۹۶ از ایران به ترکیه فرار کرد و با آنچه از ایران دزدیده بود، شرکت‌هایی در ترکیه خرید. او سپس سرمایه و زندگی‌اش را از ترکیه به کانادا منتقل کرد. او اکنون همسر مهدی خلجی کارمند مؤسسه مطالعاتی انستیتو واشنگتن و از حامیان تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نکته جالب توجه آنکه روشن نیست درون گروه‌های اپوزیسیون چه خبر است و چه اختلافاتی بروز کرده که این اطلاعات به بیرون درز کرده است.

روزنامه اعتماد نیز نوشت: یکی دیگر از نکاتی که در زندگی شخصی این متهم اقتصادی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است، نحوه ازدواج و هویت همسر اوست. مهدی خلجی از فعالان رسانه‌ای خارج از کشور که به‌تازگی نیز خود را نزدیک به رضا پهلوی معرفی می‌کند، همسر او است. او البته بعد از افشای اختلاس همسرش عکس‌های خود با او را پاک کرده، اما نکته جالب دیگری نیز درمورد خود خلجی وجود دارد و آن، اینکه اگرچه این روز‌ها با کت و شلوار و کراوات در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور ظاهر می‌شود، اما زمانی در قم طلبگی می‌کرد. فعال سیاسی که ازجمله براندازان است و همین اواخر نیز به مجلس نمایندگان امریکا پیشنهاد داد که تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند. با این حساب باید ببینیم سرنوشت این غائله که حالا با هشتگ «خلجی-گیت» ازجمله بحث‌های داغ توییترفارسی و دیگرشبکه‌های اجتماعی است، به کجا خواهدرسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۱۴۶
انتشار یافته: ۱۴۱
خوشم آمد از کارش!!!!!! آن وقت گیر بدین به مثلا بدحجابی،......
اسم شوهر اول ایشان چه بوده و شغل شوهر اولش چه بوده و ایا از رانت و جایگاه شوهر اولش در ان زمان استفاده نکرده است و چرا وقتی رفت ترکیه برای بازگشتش کاری نکردند که حالا در کانادا و امریکا دنبالش باشند.
ما که نفهیدیم این خانم کیه و از کجا آمده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
مستندات حاکی از آن است که نام خانم مرجان شیخ الاسلامی آل آقا در هیچ‌کدام از لیست‌های اصلی مورد تایید اصولگرایان که با نام «جبهه متحد اصولگرایان» و «ائتلاف فراگیر اصولگرایان» در سال ٨۶ منتشر شده است وجود ندارد.
او در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز با شعار «خاتمی را تنها نمی‌گذاریم» کاندید شد . لیست مورد‌ اشاره مجلس هشتم با عنوان جعلی «اصولگرایان مستقل!» به سرلیستی سعید ابوطالب است که شاهد حضور اولین وزیر کار جدا شده از دولت نهم در این لیست قلابی که بعدها تبدیل به حامی روحانی و عضو ستاد انتخاباتی وی شد و هم‌اکنون در دادگاه پرونده بانک سرمایه به عنوان یکی از متهمین اصلی در حال محاکمه است.
سیمینوف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
مگه بقیه رو فهمیدیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
واقعا متاسفم وقتی قانون نیست
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
ارز دو نرخی و دور زدن تحريم ها که يک زمانی برخیها بهش می نازيدند امثال اين خانم را کردن تو پاچه ما.
مطمئنا اين اولين و اخرين نبوده و نيست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
از کجا آمدم و آمدنم بهر چه بود
گروهی از افراد فعال در شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا، ناآگاهانه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا کرده‌اند ؟
چرا اینحجا با چادری نشان دادن خود می توان میلیاردها اختلاس کرد
نهادهای امنیتی چی کار می کردند در این وسط وقتی شوهرش مشخص بوده چی کاره بود؟
و مهمتر از ان چرا وثیقه سنکین از ایشون نگرفتند که در قبال کاری که انجام می دهد فکر فرار به سرش نزند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
نهاد های امنیتی مراقب حجاب خانم ها بودند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خلجی شوهر دومشه؛ ازدواجش با خلجی به دلیل نیاز به حامی جهت انتقال سرمایه از ترکیه به کانادا و آمریکا بوده؛
چطور اشتباهي با همسر كسي كه با خانواده پهلوي ازدواج كرده اين قرارداد را بسته
اونوقت مردم جنوب آب ندارن بخورن و بجای هوا خاک تنفس میکنن
بارها گفته شده که از روی ظاهر و گفتار و فرم پوشش نمی توان اشخاص را شناخت!ولی کو گوش شنوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
تمام بدبختی های این مملکت از ظاهر سازی وریا وتملق ودستمال یزدی کشیدن هست
چرا توییتر فیلتر شده ؟
فکر کنم عامل فقر بنده وامثالهم پیدا شددیگر ایران بهشت خواهد شد
هم شیخ داره هم اسلام هم آل اقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
عالی بود
چرا اینقدر طولانی و تا به حال نهادی جریانی کسی دنبال ایشان نبوده است . زمانی که این خانم از رانت استفاده کرد شوهر ایشان که بوده و چه نقشی برای گرفتن این موقعیت ممتاز برای خانم شده است . و این روش ها برای دور زدن تحریم توسط چه مرکز و نهادی حمایت و پشتیبانی می شده است .
این زن نگفتین با کی نسبت داره!!!!.....
چقدر زیادند امثال این خانم هم اکنون در کشور

جدا از پیگیری این افراد از آزادانه عمل کردن و انجام اختلاسهای کنونی که در آینده ای نه چندان دور افشا میشوند باید جلوگیری شود.
پیشنهاد میشود وزارت اطلاعات و سپاه کارگروه و تیمی چندهزار نفری از افراد پاک همانند آنهایی که از حرم حضرت زینب دفاع کردند تشکیل دهد تا مردم هم اینجور اختلاسها را گزارش دهند و آنها بررسی و پیگیری کنند
باور کنید بالای 50-60 % به این شکل حل شدنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
آخه بنده خدا؛حداقل یکبار متن رو کامل میخوندی
.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
و البته آقایان
یک دزد و غارتگر است که از تحریم ها سو استفاده کرده و پول من بازنشسته را چاپیده ولی متاسفانه شناسایی نشده و به بهشت دزدان بزرگ ایران یهنی کانادا فرار کرده است
اونا مقصر نیستند ضعف قانونی باعث می شود که افراد سود جو اموال مردم را غارت کنند
اینهم از برخی مدیران
ظاهرا قبل از خلجی و در زمان اختلاس همسر فرد دیگری در ایران بوده
مگر بقیه رو که گرفتن و حتی اعدام کردن تغییری در حال مملکت و ایران ایجاد کرد...ای کاش پولای ایران و بلوکه میکردن امنیتش بیشتر بود ..اخه این مملکت چه پولی داره که اینهمه اختلاس میشه
ماشالا چه به پوستش ساخته اين پولا
از اين رو به اون رو شده!!!
یعنی چی قرارگاه خاتم الانبیا با فردی مشکوک قرار داد بسته ؟ مگر کشک است که به همین راحتی با فردی قرار داد بسته؟
همه اینها از دید نهادهای مربوطه پنهان بود . پس اینها چکار دارن میکنن ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
داشتن با بد حجابی مبارزه میکردن
از داستان مرجان خانم چند نکته به ذهن من و شاید خیلی ها میاید:
1- کشور کانادا که در حقیقت یکی از کشورهای مشترک المنافع ملکه خانم است عملا تبدیل شده به بهشت خلافکاران و اختلاس گران ایرانی
2- تکرار اینکه وقتی همه اختلاس گران به کانادا و یا یکی از کشورهای متعلق به حوزه کشورهای مشترک المنافع میروند خواسته یا نا خواسته الگویی را نشان میدهد که پرسش برانگیز است.
3- این همه بدگوئی از دوران قدیم میشنویم که بیشتر سر مسائل سیاسی و اجتماعی بوده. با در نظر گرفتن فاصله نجومی در امدنفتی ایران در دوران چهل سال اخیر با دوران گذشته طبیعتا امکان اختلاس بر اساس انچه عقل سلیم می گوید در این دوران بیشتر و مهیب تر بوده.
واقعا منافقین از پست ترین موجودات هستند .... زن و شوهر منافق که از عبا و عمامه و چادر استفاده کردند ....خدا لعنتتون کنه ....کوفتتون بشه ....آتش بشه بیفته به جون خودتون و جان و مالتون که فقط به فکر خودتون هستید آن هم از راه حرام و کثیف به قیمت ضربه زدن به زندگی مردم ....
گروهی از افراد فعال در شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیا، ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا کرده‌اند!!!
باید یکی یکی این زالوها ی مختلس را به چنگ آورد
چه چادری!چطوری نفوذ کرده؟منکه باور نمیکنم.
تحریمها رو اینطوری داریم دور میزنیم
جالبه تمام اشتباهات نا آگاهانه هست در این سرزمین وقتی برای خرید یک ملک مردم عادی هزاران نکته را بررسی و چک می کنند یک سازمان عریض و طویل نا آگاهانه این حجم از پول رو تقدیم می کنه خدمت این خانم و ایشونم ریلکس خارج میشن و همون داستانهای همیشگی که دو نتیجه بیشتر نداره 1. مثل همیشه بازی با کلمات هست که کسی باور نمکنه زیادی از این استفاده شده و زمان حقیقت رو برملا می کنه
2. کسانی ک مسئول هستند در ان شرکت حتی در حد مردم عادی دقت نداشته اند!!!! که باز استخدام این افراد در موقعیت های بسیار مهم خودش جای تامل داره
نکته جالب دیگه موقعیت های شغلی فراوان این خانم بوده که نشون می ده ایشون تنها نبوده به هر حال هر کدوم از این اختلاس ها ضربه ای به اعتماد مردمه، حالا گیریم باز این رو به خارج نشین ها پیوند بزنیم آخرش چی مشکل حل میشه؟
اختلاس پشت اختلاس
یک کم هم راجع به همسر اولشون مینوشتین!!!!!!
در خبرها آمده است با کشف این اختلاس ایران در فساد و اختلاس رتبه اول جهانی را کسب نموده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
سالهاست که در صدریم برادر
برخی مورد رو نه من نه هیچ کدام از ملت ایران نه باور دارند نه قبول می کنند مردم را چه فرض کردید
نصف از مردم این کشور نون ندارند یک تعداد معلوم نیست این پولها را از کجا می آورند
چه خبره واقعاً؟؟؟!!!
نه به اون حجابش نه به اون کشف حجابش عجب نون به نرخ روز خوری بوده
با ظاهر سازي و دورويي تو اين مملكت به همه جا ميرسي.
لطفا همه وزرا و مدیران از همین الان زیر دستانشان را کنترل کنند چهار سال دیگه اختلاسهای بدتری رو نشود بزنیم پشت دستمان..... در ثانی چگونه ناآگاهانه قرارداد بسته؟
محجبه ای که دو بار از فیلتر عبور کرده یک بار به اسم اصلاح طلب یکبار به اسم اصولگرا و حدود هشت میلیون یورو دزدیده و فرار کرده یعنی حدود 120 میلیارد تومان
ملت انقلاب کردند عدالت اجراشود متاسفانه فساد واختلاس رواج یافت وفشاراقتصادی ملت رابزانو درآورده
دست بعضی در این موضوع دخالت دارد والا مگه میشه بدون ضمانت نامه به شرکتی پول داد .
پيش اين اختلاسها اختلاس خاوري مثل قالپاق دزدي است
مستندات حاکی از آن است که نام این خانم در هیچ‌کدام از لیست‌های اصلی مورد تایید اصولگرایان که با نام «جبهه متحد اصولگرایان» و «ائتلاف فراگیر اصولگرایان» در سال ٨۶ منتشر شده است وجود ندارد.
اما در انتخابات مجلس ششم به عنوان عضو جبهه مشارکت و عضو تحریریه روزنامه صبح امروز به مدیرمسئولی «سعید حجاریان» کاندیدا شد. و شعار وی برای شرکت در انتخابات مجلس ششم «خاتمی را تنها نمی‌گذاریم» بود. این ادعا که وی در انتخابات مجلس هشتم تغییر موضع داده و در لیست اصولگرایان بوده ، لیست مورد‌ اشاره جریان قلابی بوده و با عنوان جعلی «اصولگرایان مستقل!» به سرلیستی سعید ابوطالب است که ابتدا سبحانی به عنوان سرلیست معرفی شده بود اما وی از شهر دامغان کاندید شد و اصلاً از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام نکرد..
بیچاره به ملت ایران که مثل ..... سرشان رو زیر برف کردند
ناآگاهانه......... و ملت هم از نظر شما گوشهاشان دراااااااااز
عاقبت ترویج ریاکاری همین میشه. جایی که به نفعشون باشه چادر به سر میکنن و جای دیگه ...
یک اطلاع رسانی ناکافی بالاخره این شازده که بود,
8500 تومان بدهي بانك مسكن دارم دسته چك بهم ندادن
اونوقت 7 ميليارد يورو رو هپلي هپو ميكنه هيچ كس خبر دار نميشه
مگه داريم
مگه ميشه


تا كي بايد تقاص اين بر مديريتي ها رو پس بديم
مگر قرا نبود دادگاه مفسدین اقتصادی علنی باشه
حالا چی شد که حتی عکسشون رو هم شطرنجی می کنن؟
مگه این افراد یا خاواده هاشون ابرویی هم نزد ملت دارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خوب نمیخوان اسم بعضی لو بره
طرف برده وخورده وکیف کرده تازه صدا ش دراومده.
چه شیر تو شیره
ما همه رکوردها را شکستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
سالهاست که داریم رکورد میزنیم
پ اونقد کاهلی کردند تا برای چندمین بار مختلسین فرار کنند
عجب... کجایید رزمندگان....
خدایش بیامرزد...
تابناک جان..مشکل فقط این خانم یا اون آقاس ؟..روزی هست که پرونده فساد مالی و...در سازمانی آشکارنشود ؟؟؟
نااگاهانه یعنی چی?
با همین نام فامیلی همه گول زده مثل موسسه ثامن الحجج
آقا یه سوال در روز درختکاری چند اصله درخت بکاریم . آیا کمتر از دو تا بکاریم ، کم کاشتیم
خاک بر سر ما که عرضه نداریم وفقط نظاره گر اختلاسها هستیم×!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خوب اگه عرضه داشتیم ما هم یه خورده از این خان یغما میبردیم و الان تو کانادا در صلح و امنیت زندگی میکردیم
خدا را شکر که فساد های مالی او در دوره اصلاحات نبود وگرنه چه شیپوری می زدند
سلام. میشه در این تحقیقات افشا کنید شوهر اول این خانم کی بوده و چه کاره بوده؟
کسی است که رکورد بابک را گویند شکسته.............................
انوقت فائزه خانم ادعا می کند که تفکرات نسبت به زنان تفکرات داعشی است ........................... کدام زن از صدر اسلام تاکنون همچین پولی را به جیب زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش باید براش مراسم بگیریم! کارش خیلی درست بوده!!
تابی جون واقعا این وزارت اطلاعات تو این مملکت چه کاره هست؟؟؟
این همه پول رو تنهایی یا با همکاری یکی دو نفر بالا کشیده؟ مردم رو چی فرض کردین؟
متاسفانه برخی نهادها فقط دفتر و دستک دارند هیچ کاری نمی کنند در همه سازمانها
یعنی هنوز هم کسی هست که ندونه مشکل اصلی کجاست؟مردم برای غذا صف میکشن و برخی میلیارد دلاری میچاپن!
خوب میدونند چکار کننند مدتی با چادر ظاهر میشند و بعد از انکه حیله اثر کرد وبه اصطاح خودی شدند ضربه به مام میهن وارد کردند
یعنی چی که قرارگاه خاتم ناآگاهانه قرارداد بست!
وقتی همه کارها با رابطه بازی و استخدام ها با پارتی بازی است باید هم هر روز شاهد ظهور افراد باشیم....
فکر کردم فامیل اون چلو کبابی معروفه والی اونا شرف داشتند تو اسمشون.
تهمت نزنید باد بوده حجابش رو برده... دو رو کم نداریم مث این خانم
مشکل دزدها نیستن مشکل برخی مسوولین هستن که مملکت را به تحریم بردن واینا میدزدن
ما که وزارت اطلاعات قوی داریم چه طور نتونستند جلوشو بگیرن ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!چرا انقدر راحت فرارکنند !؟؟؟؟؟..؟؟ دلیلش چی هست که دزدها و مفسیدین اقتصادی راست راست میگردن ومتاسفانه با ظاهر اسلامی ابن اتفاقات میافته
از همسر اول ایشون چه خبر
خلاف که نکرده
خواستگاری تو خیابون خلاف
وای بر ما ملت که فقط نشستیم وتماشا میکنیم وفقط در فضای مجازی حرف رایگان میزنیم !!!!!! این همه بی عرضگیه ملت واقعا" نوبره !!!!!!!چه بر سر ما آمده؟
به نظرم کنترل این همه فساد اقتصادی کار دولت وسپاه و۰۰۰نیست فقط باید یک پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل داد
نوش جونش تونسته برده خورده دمش گرم
گرگ ها در لباس میش
وقتی مدیران با توکل میاد سرکار به این‌مهمی نه تخصص معلومه که زن خلجی هم میاد میشه یکی از کاندیدا های مجلس اخرشم میشه ۶.۵میلیارد دلار پول که از ایران میره
عجیبه بخدا !!! بدبخت بیچاره هایی مثل ماها باید برای وام چند میلیونی یا یه کار تولیدی کلی وثیقه جور کنیم آخرشم نمیشه !!! ولی اینجور آدما بدون هیچ وثیقه ای بیت المال مملکتو چپاول می کنن و اونور آب خوش می گذرونن!!! مگه میشه !!! مگه داریم !!! پس مسئولین چیکار می کنن !!!! چرا انقدر سوء مدیریت !!! چرا انقدر سهل انگاری !!!!!
تا کی باید طبقه پایین جامعه تو فقر و فلاکت و نامیدی بمونن ؟؟؟!!!!
یکیم نیست فکری کنه بحال مردمی که روز ب روز بیچاره تر میشن
یکیم نیست فکری کنه بحال مردمی که روز ب روز بیچاره تر میشن
چه کسانی او را حکم و مسئولیت داده اند ؟ چه کسانی او را حمایت و پشتیبانی کرده اند ؟ آقایان دولتی چه کسانی بوده اند ؟
اگه راست میگید و صداقت دارید بفرمایید شوهر قبلی ایشون کیه ؟
قوه قضاییه باید محکم تر عمل کنه تا کسی جرات دزدی نداشته باشه
من تعجبم از اینه که میگن چند ساله پرونده در دادگاه ولی هیچ کاری نکردن
باید خون گریست
اینها مالکند
علت این همه اختلاسها این است که به ظاهر افراد اهمیت میدهند نه به باطن انها مثلا طرف چادر میپوشد یا روی پیشانی خودش داغ دارد یا انگشتر بزرگ در دست دارد و ریش وسبیل وتسبیح دارد و هر کاری انجام میدهد و فقط تظاهر میکند تا به هدف اصلی خودش برسد درصورتیکه اگر به عملکرد و کارایی و شایستگی و صداقت افراد اهمیت داده شود کارها خیلی پیشرفت میکند و اختلاسها کمتر میشود...
کاش ما هم یه راهی پیدا میکردیم یه پولی به جیب میزدیم بعدم میزدیم به راهو میرفتیم یه گوشه اروم
مثل خیلی ها اولش چادر سر کرده و وقتی که اختلاسش را کرد به ریشمان خندیده....
خاوری با چپیه چاپید این هم با چادر.....
هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری می رسد امثال اینا زیادند ولی... گوش اگر گوش م و ناله اگر ناله تو انچه البته به جایی نرسد فریاد است
وقتي كه ملاك براي دادن پستهاي مهم ، ريش و حجاب و حرفهاي خوشايند جناحها باشد نتيجه مي شود خاوري و مرجان خانم و غيره
پس چطور اورا تایید کرده اند
...شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ الاسلام آل آقا کرده ...
نا آگاهانه ؟؟؟؟؟
ناآگاهانه رو خیلی خوب اومدی تابناک.
نوش جونش بار خودشون هفت پشتشون را بستند و رفتند ، ما که کانال رابطه نداریم آخرش هم هر کاری کنیم هیچی نمیشیم این دنیا بدبختیم اون دنیا هم اگر جهنمی باشد ما تو دیگ موتور خونه اش باید باشیم
خدايا اين كشور را از خشكسالي، دروغ و دشمن محفوظ بدار. (داريوش برزگ)
مردم ابله نيستند.
پس این همه سازمانهای اطلاعاتی و امنیتی کشور چکار میکنن؟
خوب به حجابش توجه کنین آدم اصلا فک نمیکنه این خانم روسری از سر برداره این ور حجاب سر میکنن و میرن اونور با هم میشن غربی اصیل . در حالی که ما میخایم از روسیه وام 3 ملیارد دلاری بگیریم یکی مثل این منافق 6 ملیارد یورو پول بیت المالو میدزده و فرار میکنه
عیبی نداره چکار میشه کرد بی خیال
آخر و عاقبت بستن چشم بر روی ندانم کاری های معجزه هزاره سوم . با مهندسی رییس جمهور شد ، مخالفین را محصور و سرکوب کرد و شد آنچه که نباید بشود . از روز اول گفتیم گندکاری های محمود را در هشتاد سال هم نمی توان ماله کشید .
""قرارگاه خاتم الانبیا ناآگاهانه مبادرت به عقد قرارداد با فردی مشکوک به نام مرجان شیخ الاسلام آل آقا کرده
ندانسته با این خانم قرارداد بستن.
این نمیبرد یکی دیگه دزدی میکرد
ماکه کارمندیم برای 5میلیون وام کلی ضمانت میخان چطوریه که این افراد این همه پول میبرن و............................................
ناآکاهانه!!!؟؟؟؟؟
وقتی معیار سنجش درستکاری چادر و مقنعه و ریش و تسبیح باشد بهتر از این نمی شود.
شما وارد کوچکترین مرکز نظامی میشی تا جد و آبادتم زیر و رو میکنن. بعد یه همچین بودجه هنگفتی بدون هیچ چفت و بست مناسب از دست دادین و رفته؟
مرجان شیخ الاسلامی آل آقا از جمله کسانی است که تحریمها برایشان واقعا یک «نعمت» بود.
آهای گمنام ها که دلتون بخواد ریگی رو تو آسمون میارین پایین ثابت کنین که عملیات هاتون اتفاقی نبوده .ثابت کنین که میتونین اختلاس گرا و اموالشون رو برگردونین
چه خوشگله
سلام چرا این اختلاس ها در وزارت نفت اتفاق افتاده باید وزیر وقت را بیاورند به دادگاه اصلا چه کسانی با ایشان قرارداد بستند مگر ممنکنه این همه مبلغ اختلاس شده باشد
مگه خونه اجاره دادن !؟؟
نفت مملکت رو دادن رفته ؟
چرا اسمی از متهمین نیست؟
این نشان می دهد که مدتها است افراد مخلص که در انقلاب خون دادند وجود با شند ولی خانم مرجان درارگان های مختلف حق نسبی مردم را به صورت کلان وی کجا ببرند وبه ریش همه بخندند
فرق نمی کنه بما که نمی رسه
درست خبر رسانی کنید، میگین تو کانادا زندگی میکنه ولی بعد میگین تو خونه 2300000 دلاری تو واشنگتن دی سی است!
اختلاس های قبل از تو سو تفاهم بود!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار