بازدید 12977

شرکت مخابرات تحت پوشش بیمه معلم قرار گرفت

کد خبر: ۸۸۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 05 March 2019

با توجه به نظر کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران مبنی بر عدم رضایت از خدمات و تعهدات بیمه دانا پس از پایان یافتن قرارداد این بیمه، بیمه معلم به عنوان بیمه جایگزین این شرکت معرفی شد.

به گزارش تابناک، مهندس سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید بر حفظ جایگاه، کرامت انسانی و شان همه کارکنان و بازنشستگان شرکت اعلام کرد: بنا بر عدم رضایت همکاران و بازنشستگان و همچنین عدم همکاری شرکت بیمه دانا در ارتباط با ارائه تعهدات و خدمات مناسب، شرکت مخابرات ایران پس از پایان قرارداد بیمه مذکور، با بیمه معلم قرارداد منعقد کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: با بررسی‌ها وکارشناسی‌های به عمل آمده و همچنین در راستای بهبود خدمات برای همکاران و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، پس از انجام مناقصه عام و انجام فرآیندهای قانونی شرکت بیمه معلم به منظور ارائه خدمات بیمه تکمیلی بهتر به کلیه همکاران شاغل و بازنشستگان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: با شناسایی دقیق نیاز پرسنل و با در نظر گرفتن نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین صرفه و صلاح مجموعه و با عنایت به چارچوب‌های نهاد ناظر (بیمه مرکزی) نسبت به برگزاری مناقصه عمومی در خصوص واسپاری خدمات بیمه‌ای شرکت مخابرات ایران اقدام و در این میان شرکت بیمه معلم به دلیل پذیرش کلیه شرایط و ارائه نرخ مناسب به عنوان برنده مناقصه مذکور معرفی شد.

صدری در پایان ضمن تشکر از همراهی هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: امیدواریم با آغاز همکاری در سال جدید عملکرد بیمه معلم بتواند رضایت کامل همکاران را در پی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی