بازدید 51505

قیمت خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیاز به بررسی نکات خاصی دارد که به نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مشهورند . آب آشامیدنی شهری ، با وجود زنگ لوله گالوانیزه که در لوله های آب وجود دارد نمیتواند کیفیت مناسب سلامت بدن انسان را تامین نماید و طبیعتا باید از انواع تصفیه کننده آب آشامیدنی استفاده نمود.
کد خبر: ۸۷۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 10 February 2019

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ، نیاز به بررسی نکات خاصی دارد که به نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مشهورند . آب آشامیدنی شهری ، با وجود زنگ لوله گالوانیزه که در لوله های آب وجود دارد نمیتواند کیفیت مناسب سلامت بدن انسان را تامین نماید و طبیعتا باید از انواع تصفیه کننده آب آشامیدنی استفاده نمود . نیترات موجود در آب آشامیدنی شهری با سطح زیادی وارد زندگی ما انسان ها میشوند که این مسئله نیز تامل برانگیز بوده و قطعا نیاز به یک دستگاه تصفیه آب خانگی حذف نیترات از مهم ترین مسائل روز خواهد بود . بهترین راه تصفیه آب در حال حاضر انتخاب جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی است زیرا این دستگاه ها کیفیت آب آشامیدنی را به میزان کامل برای سلامت بدن استاندارد سازی مینمایند و سختی آب آشامیدنی را به حد استاندارد جهانی میرسانند . اما چه دستگاه تصفیه آبی بخریم ؟ و بهترین سختی آب آشامیدنی برای سلامت بدن انسان چه میزان است ؟

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

دستگاه های متعددی با برندها و مارک های گوناگون در ایران وجود دارند که کیفیت مناسبی هم ندارند اما از آنجایی که کشور تایوان مهد تولیدات بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است میتوان روی کیفیت محصولات تایوانی حساب بیشتری باز نمود و انتخاب از میان این محصولات بهترین گزینه است . بدون شک در میان انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی ، تصفیه آب خانگی مینروا تایوان Minerva با دارا بودن انواع مدل های شش مرحله ای ، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی و هشت مرحله ای اکسیژن ساز و لامپ یو وی دار از بهترین برندهای معتبر تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میگردد که از سیستم اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا است استفاده نموده و همچنین دارای گواهینامه استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF و انواع نماد اصالت جهت تشخیص اصلی بودن دستگاه میباشد .

جهت مشاهده انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/water-purifier/products.html مراجعه نمایید . همچنین برای مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب و راهنمای خرید نیز میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا ، بزرگترین وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب ، شماره های  02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .

بهترین سختی آب برای آشامیدن

قطعا با کمی تحقیق و بررسی در رابطه با دستگاه تصفیه آب خانگی خوب و بد ، متوجه شده اید که یک سری دستگاه ها اصلا سختی آب آشامیدنی را کاهش نمیدهند یعنی توانایی حذف و تصفیه ی املاح بسیار ریز مضر همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، آلومینیوم و… را ندارند و تنها املاح درشت آب را حذف میکنند . این دستگاه ها دستگاه تصفیه آب بدون پمپ و مخزن هستند که با سیستم الترافیلتراسیون uf به تمیز نمودن آب میپردازند و خب ارزان قیمت تر از دستگاه های اسمز معکوس نیز هستند که به نسبت قیمت آنها می ارزند اما پیشنهاد نمیشوند .

دستگاه تصفیه آب خانگی RO توانایی کاهش سختی TDS آب آشامیدنی را داشته و میتواند به حد نرمال بدن انسان برساند . بهترین سختی آب آشامیدنی ، تی دی اس 30 تا 100 بوده و برای بررسی آن میتوان تنها با یک سختی سنج تی دی اس متر قلمی ، سختی آب آشامیدنی شهری را پس از تصفیه با آب آشامیدنی تصفیه شده اندازه گیری کنید . البته کارشناسان فنی شرکت تصفیه آسا ، پس از نصب دستگاه موظف اند که سختی آب آشامیدنی را زیر عدد 100 به شما عزیزان تست و نحویل دهند .

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران چیست

همانطور که گفتیم انتخاب بهترین مدل دستگاه تصفیه آب خانگی در میان برندهای گوناگون کار کمی دشوار است و برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در میان این تنوع برند کیفیت بالاتری نیز دارند . از مارک های معروف تصفیه آب در ایران که کیفیت بسیار مناسب و استانداردی هم داشته است میتوان ، دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva  تایوان را نام برد . تصفیه آب خانگی مینروا در سه مدل 6 مرحله ای Ro6_50G ، دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Ro7_Alkaline و دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای مینروا اکسیژن ساز Ro8_O2PLUS تولید و عرضه میگردد . پیشنهاد میکنیم برای مطالعه بیشتر در رابطه با محصولات مینروا تایوان و نکات خرید دستگاه تصفیه آب مینروا به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 مراجعه نمایید . دستگاه های آب تصفیه کن فوق همگی از تکنولوژی اسمز معکوس بهره برده اند و نمایندگی رسمی فروش این دستگاه ها ، شرکت تصفیه آسا میباشد . انواع محصولات تصفیه آب مینروا تایوانی دارای نماد اصالت جهت تشخیص اصلی بودن میباشند که میتوانید با خیال راحت از خرید خود رضایت کامل داشته باشید .

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

شرکت تصفیه آسا با دارا بودن دو شعبه در شرق و غرب تهران ، آماده عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر تهران و کرج البرز را داشته و خرید دستگاه آب شیرین کن خانگی با خدمات نصب و ارسال رایگان و همچنین پرداخت پس از نصب و تست توسط کارشناسان فنی انجام خواهد شد . جهت مشاهده و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید به سایت شرکت تصفیه آسا به آدرس https://www.tasfiyeasa.com مراجعه نموده و همچنین برای ثبت سفارش و دریافت راهنمایی خرید دستگاه تصفیه آب میتوانید با کارشناسان فروش این شرکت با شماره تلفن های 02177167717 و 02177414306 تماس حاصل فرمایید .

امکان فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی ، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب شما و همچنین سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب شما عزیزان از دیگر خدمات این شرکت محسوب میشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها