تعداد بازدید : 218291
کد خبر:۸۷۳۱۵۴
کد خبر:۸۷۳۱۵۴
513624 بازدید
نظرات: ۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ | ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
27 January 2019
آچار؛

روش تعویض تمام شلنگ‌های رادیاتور و رادیاتور بخاری

در تمام خودروها 4 شلنگ اصلی برای آب رادیاتور وجود دارد که شامل شلنگ بالایی و پایینی رادیاتور و شنلگ‌های ورودی و خروجی رادیاتور بخاری می‌شوند. شلنگ‌های دیگری نیز برای آب رادیاتور در خودرو وجود دارند ولی این 4 شلنگ اصلی را باید حداقل هر 10 سال عوض کرد تا از ترکیدن، باد کردن و از دست دادن آب رادیاتور بدون اطلاع شما و در نهایت جوش آوردن و خراب شدن موتور، جلوگیری کرد.در این ویدیو نحوه عوض کردن این شلنگ‌ها به صورت کامل، آموزش داده می‌شود.
گزارش خطا
نظرات شما
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا دادایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
سلام روزشما بخیر
ببخشید من یک پژو آردی دارم که دیروز متوجه شدم از یکی از شلینگ های مشکی (لوله بالایی)که چسبیده به سلیند راست اب میریره . وقتی بست رو باز کردم دیدم لوله اون پوسیده و ریخته است برای درست کردن ان باید به کجا مراجعه کنم راهنمایی میفرمایید لطفا
پاسخ
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
علیرضا دادایی
دوست گرامی باید عرض کنم:
اول برو از نمایندگی رسمی ایساکو شلنگ اصل شرکتی به همراه دوتا بسط رادیاتور بگیر و بعد ببر مکانیکی برات عوض کنه. 10دقیقه طول میکشه.
اگر تونستی مایع رادیاتورتم بخر که اونم عوض کنن چون امکان داره گرد و غبار موتور روی مایع ریخته شده تو ظرف بمونه یا اینکه در اثر حرارت مداوم ضدیخ کیفیت خودشو از دست داده باشه
پاسخ
ارسال نظر سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.