بازدید 6910

پرداخت بسته حمایتی به حقوق‌های کمتر از ۳ میلیون

کد خبر: ۸۷۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 17 January 2019

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آماده‌سازی پرداخت مرحله دوم بسته حمایتی خبر داد و گفت: مرحله نخست بسته حمایتی به کارمندان، بازنشستگان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد و کارکنان تحت پوشش سازمان بیمه تأمین اجتماعی که حقوق کمتر از 3 میلیون تومان را دریافت می‌کردند، در نظر گرفته شده بود که در مجموع حدود 4500 میلیارد تومان بسته حمایتی در این مرحله پرداخت شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر «محمدباقر نوبخت» صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بدین ترتیب وعده دولت مبنی بر ارایه بسته حمایتی به خانوارهای کم درآمد تحقق یافت.

استان کرمان با اشاره به سفر خود به جنوب استان گفت: سازمان برنامه و بودجه برای توسعه هر چه بیشتر جنوب استان کرمان 16 پروژه با اعتبار 686 میلیارد تومان تصویب کرده که این پروژه‌ها امسال و سال آینده اجرا خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که منطقه جنوب استان کرمان مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: از همه مردم استان کرمان که برای اعتلای توسعه کشور تلاش می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۵
باسلام عرض خسته نباشيد.امروزتاريخ 97/10/27 ميباشداينجانب كارمنددولت ميباشم جمع كل حقوق ومزاياي دريافتي ام بااحتساب اضافه كاربه 2ميليون هم نميرسدولي تاكنون بسته حمايتي دولت داده نشده است
کسانی که با پیمانکار قرارداد دارن و زیر دو میلیون میگیرن و نیروی پیمانکار هستند و بیمه تامین اجتماعی دارند چطور باید بسته بگیرند؟
با سلام. من کارمند علوم پزشکی و نیروی پیمانی هستم. حقوق اینجانب و خیلی دیگر از همکارانم زیر 3 میلیون هست. اما به پرسنل علوم پزشکی چیزی پرداخت نشده.
به کی داده؟؟؟؟؟
مرحله اول کی پرداخت شد؟ من با حقوق 1800 که ندیدم.
خدا شاهده من که خودم کارمندم و همکاران دیگرم که زیر سه میلیون حقوق میگیرم هنوز که هنوزه همون مرحله اول دویست تومن رو دریافت نکردیم . لطفا بررسی کنید کجا و چطور این دویست هزار تومن رو کی خورده و کجا برده که هنوز به ما ندادن . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همیشه بسته های حمایتی شامل حال کسانی هست که شاغل دولت هستند و عجیب اینکه دولت هیچ وقت بسته حمایتی از اون کسی که استخدام نشده و کاری ندارد اعلام نمی کند حالا فرد شاغل چندغاز می گیرد اون بدبخت بیکار که هیچی نمی گیرد
ماکه کارمند قراردادی هستیم وحقوقمان کمتراز3میلیون میباشدهنوز بسته ای دریافت نکردیم درحالی که اقی نوبخت ازبسته مرحله دوم حرف میزند
بنده کارمندم و با همه ی اون شرایط چرا فقط به حساب معلمان واریز شد و ما هیچ
من کارمندم سرپرست خانوار با حقوق 2 تومن یک ریالم بهم ندادن
ما کارگران با حقوق حداقل هیچ بسته ای دریافت نکردیم ومثل سهام عدالت و خیلی طرح های دیگر...
والا ماکه حقوقمون زیر سه تومن بود بسته ای هم دریافت نکردیم
فقط میگن دادیم ! کی ؟ کجا ؟ به کی ؟ چطوری ؟
مگه میشه ؟ مگه داریم ؟
ما که ندیدیم !
شما چطور ؟
..............
مگر مردم ایران گدا هستند .این قدر به انها توهین میکنید
من هم بازنشسته آموزش وپرورش با حقوق زیر سه میلیون بسته ای دریافت نکردم تو حساب ما چیزی واریز نشد این 200000 تومان ها کجا می رود که می گویید پرداخت شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل