بازدید 2309
۱

رونمایی هیوندای از خودرویی چهارپا

شرکت خودروسازی 'هیوندای' کره جنوبی، از خودرویی دارای چهار پای رباتیک رونمایی کرد که می تواند در زمین های خطرناک و ناهموار راه برود.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ 10 January 2019

به نوشته روزنامه اکونومیک تایمز هند، در ساخت این خودرو از ترکیب فناوری تولید خودروهای برقی و رباتیک استفاده شده است و دارای چهار پای مکانیک و چرخ هایی برای این پا هست.

'جان شو'، مدیر هیوندای، گفت، طراحی و ساخت خودرو با فناوری رباتیک می تواند جان انسان ها را در مواقع سخت و خطرناک نجات دهد. ضرورت جست وجو و نجات و کمک به انسان ها روز به روز در جهان بیشتر می شود.

این خودرو هم می تواند از پاهای خود برای بالا رفتن یا خزیدن استفاده کند و هم آنها را جمع کند و مانند سایر خودروها از چرخ برای حرکت استفاده کند.

طبق اعلام هیوندای، این شرکت به مدت سه سال در رابطه با طراحی و تولید خودرویی که راه می رود، فعالیت کرد.

به گفته شو، از این خودرو می توان در بیرون کشیدن مردم گرفتار شده در مناطق خطرناک و یا مواقع اضطراری و وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی استفاده کرد. این خودرو می تواند به جاهایی برود که هیچ خودرویی تا کنون موفق به رفتن به آنجا نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما هم اندر کف تحویل گرفتن پراید ملییییی!این نتیجه خصوصی گرایی کره و نتیجه مصادره به ناحق شرکت های خودروسازی در ایران.کجای تاریخ اقتصاد کمونیستی موفق بوده که سردمداران ما ول کنش نیستن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی