بازدید 9882
۳

آغاز صدور کارت های جدید معلولیت

کد خبر: ۸۶۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 09 January 2019

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، از آغاز صدور مجدد کارت های جدید معلولیت خبر داد و گفت: طرح های توانبخشی با اولویت مناطق محروم انجام می شود.

به گزارش مهر، حسین نحوی نژاد با اشاره به سرگیری صدور کارت‌های جدید معلولیت گفت: با توجه به برخی مشکلات در مقطعی صدور این کارت‌ها به تعویق افتاد و هم اکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار معلول در کشور وجود دارد که از این تعداد ۳۵ درصد زنان و ۶۵ درصد مردان هستند.

وی بیان کرد: به همین منظور برنامه ریزی هایی برای صدور کارت‌های جدید معلولیت انجام شده است و تاکنون ۴۵۰هزار کارت صادر شده و در اختیار معلولان قرار گرفته است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تلاش می‌شود صدور کارت‌های جدید معلولیت تا پایان سال آینده به اتمام برسد، گفت: در این بخش هماهنگی‌های با سایر بخش‌های سازمان بهزیستی شده است و آنها نیز قول مساعد داده‌اند.

نحوی نژاد بیان کرد: سازمان بهزیستی بابت صدور کارت‌های جدید رقمی از معلولان دریافت نمی‌کند ضمن اینکه کارت‌های جدید دارای ویژگی‌های خاصی است که می‌تواند برای معلولان مفید باشد.

وی ادامه داد: طرح‌های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نیز با اولویت حمایت از معلولان نیازمند در استان‌ها محروم ادامه خواهد داشت و در این بخش اعتباراتی نیز برای این افراد پیش بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
کارت مددجویان بهزیستی شمیرانات تا 30 دی ماه 97 اعتبار دارد، برای تعویض کارت یا تمدید تاریخ اعتبار چه باید کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
با سلام، می بایست به مرکز بهزیستی تحت پوشش مراجعه بفرمایید.
سلام برای تمدیدیاتعویض کارت چکارکنیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار