بازدید 12264

واکنش آیت‌الله فرحانی به هجمه علیه سردار رضایی

کد خبر: ۸۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ 03 January 2019

به گزارش تابناک، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جریانات خبری اخیر واکنش نشان داد:

بسم الله الرحمن الرحیم
درايام دهه بصيرت و در آستانه چهلمين سال ييروزى انقلاب اسلامى مطالبى از سوى بعضى از افراد و سياسيون نسبت به فرمانده دفاع مقدس و پاسدار از حريم اسلام و ولايت سردار سرلشكر دكتر محسن رضايى با موضوع عمليات كربلاى ۴ بيان شده است كه جاى تامل و تأسف دارد.

دفاع مقدس و فرماندهان دفاع مقدس را اگر در يك نگاه بخوا هيم تفسير و تبيين كنيم بهتر از همه ميتوان به سخنان مقام معظم رهبرى تمسك نمود كه فرمودند: «مديريت جنگ كاربسيار سنگين و پيحيده اى است. اين كارها را جوانهاى ما در بسيارى از بخش ها انجام مى دادند. اين تدبير و اين حكمت چيز بسيار شگفت آورى است ومظهر شكوفايی استعدادها وظرفیت هاست. بعضى شهيد شدند و بعضى جز سرمايه هاى انقلاب بودند و بعدها كشور از اينها استفاده كرد. اكر جنگ هشت ساله نبود، اين سرداران شجاع و اين مردان برجسته نشان داده نمى شدند و در بين ملت ما بروز نمى كردند. اين حركت عظيم مخلصانه مردم
مجال ظهور و بروز .بيدا نمى كرد».

اين فرمايشات گوشه اى از سخنان مقام معظم رهبرى، علما و بزرگان ما درباره دفاع مقدس و رشادت ها ويژگى هاى فرماندهان وسربازان مخلص انقلاب اسلامى ست كه جاى هيج ترديد و اشكالى باقى نمي گذارد.

در اين برهه از زمان فشارهاى فرهنگى، اقتصادى وسياسي و... از سوى غرب وعمال غرب به كشور ما،كه اولا توجهى دو چندان از سوى مسئولين و دوستداران مردم و نظام اسلامى به مسائلى مهمتر در جهت رفع مشكلات مردم و ثانيا نيازى شديد به وحدت و اتحاد مردم و مسولين در مقابل تهاجم دشمن را می طلبد، جايى براى اين گونه اشكالات و بهتان ها به فرماندهان و پاسداران از ولايت و مردم از جمله سردار سرلشكر دكتر محسن رضايى كه اينجانب از نزدیك شاهد رشادت،غيرت و مجاهدتهاى خستگى ناپذير همراه با درايت و تدبير ايشان بوده ام باقى نمي گذارد. هرچند جوابيه برادرم سردار سرلشكر قاسم سليمانى درمورد عمليات كربلاى ۴براى اشكال آن افراد كافی است.

لذا به كسانى كه اينكونه مسايل را در اين زمان يعنى ايام دهه بصيرت و مبارزه با فتنه در جامعه، بيان و رواج مي دهند صريحا و برادرانه تذكر مي دهم اين اشكالات و از اين قبيل را به زحمتكشان انقلاب اسلامى به مثابه آب ريختن در اسياب دشمن است.

97/10/13
عبدالكريم فرحانى
عضومجلس خبركان رهبرى

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر