بازدید 3263

ممانعت به ورود استاد کدکنی در دانشگاه

کد خبر: ۸۶۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 02 January 2019

اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای ممانعت ورود استاد شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران توسط نیروهای حراست را تکذیب کرد.

به گزارش آنا، از روابط عمومی دانشگاه تهران، اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای ممانعت به ورود استاد شفیعی کدکنی در دانشگاه تهران توسط نیروهای حراست را تکذیب کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: در پی درج اخباری در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر ایجاد ممنوعیت و محدودیت برای ورود استاد دکتر شفیعی کدکنی به دانشگاه تهران بدین‌وسیله اعلام می‌نماید که اساساً از طرف نیروهای حراست و انتظامات دانشگاه هیچ‌گونه ممانعتی برای ورود این استاد برجسته به دانشگاه ایجاد نشده است. پرسنل انتظامات دانشگاه عموماً استاد را می‌شناسند و شأن و جایگاه ایشان را به‌خوبی می‌دانند و هرگز در خدمتگزاری به این استاد ممتاز و برجسته دانشگاه تهران که برای یکایک کارکنان دانشگاه به نیکی و بزرگی شناخته شده است، کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

در ادامه عنوان شده است: یادآور می‌شود که روز سه‌شنبه ۱۱ دی ماه در اطراف دانشگاه تجمعات و ناآرامی‌هایی وجود داشته که به تبع آن نیروهای انتظامات دانشگاه تهران موظف بوده‌اند ورود و خروج افراد را دقیق‌تر بررسی و کنترل نمایند. از این‌رو به دلیل ازدحامی که در ورودی‌های مختلف دانشگاه وجود داشته است، استاد شفیعی کدکنی احساس کرده‌اند که امکان ورود ایشان به دانشگاه فراهم نیست و از ورود به دانشگاه صرف‌نظر کرده و به کتاب فروشی‌های رو به روی دانشگاه برای انجام امور شخصی مراجعه می‌‌‌کنند.

در پایان آورده شده است: از این‌رو تاکید می‌نماید که شأن و جایگاه این استاد ممتاز و فرهیخته برای همه دانشگاهیان شناخته شده است و همگان خود را موظف به حفظ این جایگاه می‌دانند. شایان ذکر است که کارکنان دانشگاه تهران بر اساس وظایف شغلی و ذاتی خود موظف به رعایت ضوابط و مقررات اداری بوده و اینکه برخی خبرگزاری‌ها اظهار داشته‌اند که «پادرمیانی رئیس دانشگاه نیز برای حل مشکل ورود به داخل دانشگاه کارساز نبوده است»، از اساس کذب است. بدیهی است دانشگاه ادعای برخی از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های مجازی مبنی بر وقوع اتفاقاتی در مورد ایشان در بیرون از فضای دانشگاه را بررسی نموده و پیش از روشن شدن موضوع نمی‌تواند در این باره اظهار نظر کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان