بازدید 4007

تعلیق رییس فدراسیون افغانستان درپرونده تجاوزجنسی

کد خبر: ۸۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 12 December 2018

کرام الدین کریم به مدت 90 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته انضباطی فیفا در بیانه ای اعلام کرده است، فعالیت کرام الدین کریم رئیس فدراسیون فوتبال افغانستان را با توجه به ماده 84 قانون اخلاق فیفا، از تمامی فعالیت های مربوط به فوتبال در سطح ملی و بین المللی ممنوع کرده است. 

این کمیته گفته، این تعلیق به صورت موقت 90 روزه است و احتمال تمدید آن وجود دارد.این خبر صبح امروز به آقای کریم نیز ابلاغ شده است. فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا قصد دارد ادعاهای مطرح شده درباره آزار جنسی و فیزیکی در تیم فوتبال زنان افغانستان را مورد بررسی قرار دهد. این اتهامات علیه مسوولان بلندپایه فدراسیون فوتبال افغانستان از جمله کرم الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده ولی فدراسیون فوتبال افغانستان این ادعاها را به شدت محکوم و رد کرده است.

یکی از مشاوران ارشد اشرف غنی، رییس‌جمهور افغانستان درباره این موضوع گفت: در ارتباط با پرونده آزار جنسی بانوان ورزشکار در تیم ملی زنان افغانستان، شش عضو فدراسیون تعلیق شدند. این گزارش ابتدا در روزنامه گاردین منتشر شد و خیلی از حامیان مالی فدراسیون فوتبال افغانستان نیز تهدید به لغو قراردادشان کردند. فیفا هم‌چنین اعلام کرده است قصد دارد با دقت این پرونده را مورد بررسی قرار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی