بازدید 4405

روند قیمت طلا و فلزات گرانبها در سال آینده

کد خبر: ۸۵۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 11 December 2018

کامرز بانک در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که قیمت اکثر فلزات گرانبها در سال ۲۰۱۹ میلادی با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از کیتکو نیوز، کامرز بانک آلمان اعلام کرد، قیمت اکثر فلزات گرانبها در سال ۲۰۱۹ میلادی به غیر از پالادیوم با افزایش همراه خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیلگران کامرز بانک بر این باورند که کاهش ارزش دلار آمریکا و تغییر سیاست های پولی فدرال رزرو موجب خواهد شد تا قیمت فلزات گرانبها در سال ۲۰۱۹ میلادی افزایش یابد.

پیش بینی کامرز بانک این است که قیمت طلا در شش ماه نخست ۲۰۱۹ میلادی به طور متوسط به ۱۲۵۰ دلار خواهد رسید ولی این رقم در سه ماه سوم به ۱۳۰۰ دلار و تا پایان سال آینده به بیش از ۱۳۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.​قیمت هر اونس نقره نیز در سه ماه نخست سال آینده به ۱۴.۵۰ دلار در سه ماه دوم به ۱۵ دلار و در سه ماه سوم به ۱۵.۵۰ دلار خواهد رسید. قیمت نقره تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی نیز به بیش از ۱۶ دلار افزایش خواهد یافت.

قیمت پلاتین نیز از ۸۰۰ دلار در سه ماه نخست تا ۹۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی در نوسان خواهد بود.

ولی قیمت پالادیوم در ماه های نخست ۲۰۱۹ میلادی به کمتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید ولی مجددا تا پایان سال آینده به ۱۱۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی