بازدید 2241

آغاز تکمیل مسکن مهر پردیس

توجه رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر باعث شد تا پیمانکاران مسکن مهر پردیس در دیدار با مدیر عامل شهر پردیس مشکلات را بررسی و بر اتمام این پروژه‌ها تاکید کنند.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 11 December 2018

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکید رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل هر چه سریعتر پروژه‌های مسکن مهر باعث شد تا پیمانکاران مسکن مهر پردیس در دیدار با سید مهدی هدایت مدیر عامل جدید شهر پردیس به رفع مسائل اساسی سازندگان این شهر بپردازند.

اگر چه پیمانکاران مسکن مهر در این جلسه با بیان اینکه بعد از سالها این جلسه برای اولین بار است که به این شکل برگزار می‌شود و این نوید روزهای خوب را می دهد اعلام کردند، خاطی بودن پیمانکاران ناشی از عملکرد همه ما بوده است، بنابراین باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که برای هر پروژه برنامه ریالی تعریف شود.

اگر چه در این جلسه مهدی هدایت نیز اعلام کرد که مرتب در پروژه‌ها حاضر خواهد شد و دغدغه سازندگان را در اسرع وقت بررسی خواهد کرد.

روز گذشته اگر چه حسن روحانی رئیس جمهور در جمع مدیران وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه از آغاز دولت یازدهم تاکنون بیش از یک میلیون واحد مسکن مهر به پایان رسیده است و اکنون ناچاریم تمام آن پروژه را به پایان برسانیم تا مردم مشکلی نداشته باشند، اما ظاهرا روزهای سختی را باید برای اتمام پروژه مسکن مهر پیش بینی کرد.

*با پیمانکارانی که قصد توقف پروژه‌ها و عدم تحویل واحدها را داشته باشند برخورد خواهیم کرد

سید مهدی هدایت مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر پردیس در جلسه با پیمانکاران با تأکید براینکه مشکلات پردیس قطعا با برنامه‌ریزی و تعامل سازنده بین وزارتخانه‌های راه، نفت، نیرو و کشور کاملا قابل حل است، گفت: مطمئنا شرکت عمران به تمام سازندگانی که هدف اتمام پروژه‌ها را دارند کمک خواهد کرد، اما بدون شک با آن دسته از پیمانکارانی که قصد توقف پروژه‌ها و عدم تحویل واحدها طبق چارچوب منعقد شده را دارند برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل جدید شرکت عمران شهر پردیس ادامه داد: در این دوره شاهد رشد شهرهای جدید و قرارگیری آن‌ها در مرحله بلوغ بوده‌ایم، بنابراین خوشبختانه در کنار تمامی اقدامات لازم برای تأمین خدمات زیربنایی، بحث‌های اجتماعی جهت ارتقای کیفیت زندگی در این مناطق به جد در حال پیگیری بوده و در دستور کار قرار گرفته است.

هدایت با بیان اینکه بین شهرهای جدید مسئله پردیس باید به طور خاص پیگیری شود، گفت: در این مسیر انتظار داریم تا با توجه به گستردگی مشکلات پردیس، برگزاری جلسه شورای مسکن با حضور تمامی دستگاه‌های خدمات رسان امری ضروری بوده که باید از این به بعد در دستور کار قرار گیرد.

*ردیف اعتباری لازم برای تأمین زیرساخت‌های شهری

وی ادامه داد: در این مسیر از نمایندگان حوزه انتخابیه انتظار داریم تا ردیف اعتباری لازم برای تأمین زیرساخت‌های شهری مشخص شده و برای کمک به شهر تزریق شود.

وی همچنین تأکید کرد: در زمینه کسری واحدهای پردیس نیز برنامه‌ای تهیه و تدابیر لازم را در این جهت اتخاذ کردیم که با کمک شورای عالی معماری و شهرسازی می‌توانیم آن‌ها را عملیاتی کنیم.

هدایت اضافه کرد: در این مسیر از بخش قضایی شهرستان پردیس نیز درخواست داریم تا هرچه سریعتر آرای قطعی مشکلات فاز ۸ را صادر و گشایشی برای تعیین تکلیف بخشی از پروژه‌های این منطقه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت عمران این امید را به تمامی متقاضیان خواهد داد که هیچ پروژه‌ای را بلاتکلیف باقی نخواهد گذاشت، چراکه دیگر زمانی برای فرصت‌سوزی وجود ندارد.

در پایان این جلسه پیمانکاران مسکن بر این موضوع تاکید کردند که قطعا با تغییرات شکل گرفته در شهر پردیس سازندگان با رغبت بیشتری به ادامه کار خواهند پرداخت و اتمام واحدهای مسکن مهر در سال ۹۸ قطعا دور از انتظار و دسترس نیست.

هدایت نیز وعده داد، در اولین فرصت بحث نصبیات واحداهی مسکن مهر و آسانسور را با قیمت روز برطرف خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر