بازدید 4247

ارزان‌ترین راه گذراندن دوره‌های آموزشی گران

کد خبر: ۸۵۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ 11 December 2018

باروی کار آمدن دنیای دیجیتال و فعالیت سامانه‌های هوشمند، تغییرهای اساسی در شکل زندگی و انجام فعالیت‌های روزمره به وجود آمده است.

انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه به‌صورت هوشمند، باعث صرفه‌جویی در وقت و درنتیجه تردد کمتر در خیابان‌های شهر می‌شود. مثلاً برای حضور در یک کلاس آموزشی بعضی مواقع باید مسیر طولانی طی شود و ممکن است سروقت به کلاس هم نرسید ولی با آنلاین شدن بستر آموزش این مشکل و دغدغه از بین می‌رود.

پلتفرم آموزشی ویدان دقیقاً به همین منظور راه‌اندازی شده است که همه افراد جامعه با توجه به نیاز و علاقه‌ای که دارند بتوانند در هر جا و مکانی که هستند به‌راحتی دوره‌های آموزشی موردنظر خود را با استفاده از گوشی تلفن همراه خود، بگذرانند.

ویدان، سایت و اپلیکیشن آموزش آنلاینی است که با شعار «قهرمانان هرروز آموزش می‌بینند» کار خود را در سال 1395 آغاز کرد و پس از طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها با چشم‌اندازی بانام «دسترسی هر ایرانی به آموزش باکیفیت، بدون هزینه بالا» در تیرماه 1397 از آن رونمایی شد.

دکتر محمدمهدی ربانی مدیرمسئول مجله خلاقیت و مؤسس ویدان می‌گوید: ویدان، به‌روزرسانی دانش مدیران و کارآفرینان کشور، توسعه مهارت‌های افراد آماده‌به‌کار و افزایش مهارت افراد شاغل برای بالا بردن سطح بهره‌وری آن‌ها را هدف ملی و همکاری با برترین پلتفرم‌های آموزشی دنیا و تربیت مدرس ایرانی در سطح جهان را هدف بین‌المللی و دسترسی افراد کم‌توان مالی به بهترین سطح آموزشی جهان به‌صورت رایگان را به‌عنوان اهداف والای خود قرار داده است.

بهترین آموزش‌های روز دنیا با ترجمه تخصصی، ویرایش حرفه‌ای و با استفاده از گویندگان مطرح کشور، به زبان فارسی دوبله می‌شوند.

اپلیکیشن ویدان متناسب با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ با سیستم‌عامل اندروید و IOS  راه‌اندازی شده است که در آن آموزش‌های ویدئویی به همراه جزوات دستورالعمل‌ها ارائه می‌گردد.

مدرسین این آموزش‌های ویدیوئی افرادی همچون برایان تریسی، جک کنفیلد، تی هارو اکر و اساتید مطرح دنیا که در دانشگاه هاروارد، استنفورد، وارتون تدریس می‌کنند و همچنین مشاوران شرکت‌های بزرگی مانند IBM و Apple ، هستند.

موضوعاتی که در فاز اول برای افراد مراجعه‌کننده به این پلتفرم تعریف‌شده شامل: کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار جدید، ارتباطات، فن بیان، بازاریابی و فروش، مدیریت و رهبری، کار تیمی، رشد فردی و موفقیت است، کلیه آموزش‌ها در این پلتفرم به‌روز بوده و مورد تأیید مراکز معتبر بین‌المللی است که بر مبنای مهارت‌های موردنیاز آینده کشور انتخاب‌شده ‌است. 

شما دوست عزیز همین الان می‌توانی یکی از دوره‌های ویدان را به رایگان دریافت کنی!

دوره چگونه در شرایط بحرانی ایران، فروش خود را 70 درصد افزایش دهیم!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار