صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر

ممنوعیت استفاده از آیفون در شرکت‌های چینی

کد خبر: ۸۵۹۳۶۶
| |
3851 بازدید

پس از دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت هوآوی، تعدادی از شرکت‌های چینی واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، تعدادی از شرکت‌های چینی در اعتراض به بازداشت یکی از مدیران شرکت هوآوی در کانادا و به درخواست آمریکا، استفاده از گوشی‌های آیفون را ممنوع کرده و کارکنان خود را ملزم به استفاده از گوشی‌های هوآوی کردند.

یکی از مدیران هوآوی به اتهام نقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران در کانادا بازداشت شده است.

امروز همچنین استفاده از گوشی هوآوی در شرکت‌های دولتی ژاپن ممنوع اعلام شد.

ممنوعیت استفاده از آیفون در شرکت‌های چینی

مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا