بازدید 4129

ارزانی ۷ تا ۱۱ درصدی لبنیات از فردا

کد خبر: ۸۵۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 09 December 2018

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی اعلام کرد که پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تعیین نرخ‌های جدید، از فردا کاهش قیمت هفت تا ۱۱ درصدی لبنیات اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش قیمت قانونی و غیرقانونی لبنیات در بازار توسط برخی برندهای مطرح بوده‌ایم و بارها دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تخلف بودن این افزایش قیمت‌ها را اعلام کرده بود.

رضا باکری - دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی - در این باره به ایسنا اعلام کرد: در پی بررسی‌های صورت گرفته، سازمان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کاهش قیمت لبنیات با در نظر گرفتن حاشیه سود قانونی ۱۴ درصدی در دستور کار قرار گرفت که رضایت کارخانه‌ها را نیز در برداشت.

وی ادامه داد: در این میان نرخ‌های جدید که کاهش قیمت هفت تا ۱۱ درصدی انواع لبنیات را باعث می‌شود، به تصویب سازمان حمایت رسید و به کارخانه‌های لبنی ابلاغ شد که این قیمت‌های مصوب را روی محصولات خود درج کنند.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی، درباره قیمت‌های جدید لبنیات نیز این‌گونه توضیح داد که به‌عنوان مثال هر بطری شیر کم‌چرب ۴۱۰۰ تومان، نیم چرب ۴۲۵۰ تومان، پرچرب ۴۴۵۰ تومان و هر بطری شیر کامل ۴۵۰۰ تومان تعیین شده است.

باکری اضافه کرد: پنیر UF ۴۰۰ گرمی نیز ۶۹۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است و نرخ هر دبه ماست ۲.۵ کیلوگرمی کم‌چرب، ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان و پرچرب ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان به تصویب رسیده است. هم‌چنین هر ماست ۹۰۰ گرمی کم‌چرب نیز ۴۳۵۰ و پرچرب ۴۷۵۰ تومان باید فروخته شود.

دبیر انجمن صنفی صنایع لبنی تاکید کرد: از فردا همه کارخانه‌های لبنی باید این قیمت‌ها را روی محصولات‌شان درج کنند و هر برندی از این نرخ‌ها تعدی کند، مرتکب تخلف شده و دستگاه‌های نظارتی با او برخورد خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲
طی سال سه ماه یکبار 30 درصد گران میشه مردم خوشحال باشن که امسال 7 درصد ارزان شد نسبت که کدام قیمت ؟ قیمت الان یا 4 ماه پیش یا اول سال ؟!
فردا هم وزنشان کم میشه هم آبیست که داخل ماست و شیر و پنیر و ......اضافه میشه!!!!!!!!!!!
دیدیم که میگم
شیر 2500 تومانی رو کردن 4500 تومن منت ارزان شدن سر مردم میزارید واقعاً که
ما راضی به ضرر شما نیستیم !!
با این کاهش قیمتها تون یه وقت ورشکسته نشین !!
سیصد درصد گران کردند حالا منتی میگذارند سر مردم که هفد درصد ارزان شده!!!!!
50 درصد بردید بالا بعد 7 تا 11 درصد میارید پایین مردم رو خوشحال می کنید؟
واقعا خیلی زحمت کشیدند...افزایشها 100درصدی ولی کاهشها نهایت 10درصد...خنده داره...متاسفم
همش 10 درصد؟؟؟
100 درصد محصولاتشون رو گرون کردن حالا فقط 10 درصد کاهش؟؟؟
شیر پرچرب رو تو این شیر تو شیر خریدم 4500 تومان. الان که مثلا 11 درصد ارزان شده باید 4450 تومان پول بدم. چقدر زحمت میکشد این سازمان حمایت از مصرف کننده. ..ما خدا رو داریم خودش ازمون حمایت خواهد کرد!
بعد از این که 100 درصد گران شد!
به بازار گوشت ومرغ هم سری بزنید
.... یعنی الان با این قیمتها بچه ها میتونن شیروو ماست و پنیر بخورن؟؟؟ ...
در پشت پرده سیاست دولت اینه: با مجوز پنهانی دولت قیمتها ۱۰۰ درصد افزایش پیدا میکنه و بعد با دخالت صوری و ظاهری دولت ۱۰ درصد کاهش پیدا میکنه، بعد میگن اگر کسی تخلف کنه مجازات میشه، درحقیقت خر کردن مردم. از طرفی بازم با مجوز دولت با کوچکتر کردن بسته بندی اون ۱۰ درصد کاهش رو جبران میکنن و این چرخه سالهاست که ادامه داره و ادامه خواهد داشت.....
کدام ارزانی پدر امرزیده پنیر پگاه را میخریدم انهم با مشقت ونداری 3700 تومان اینک شده 65000 لعن و نفرین به تمام دوستداران گرانی وتورم
سلام.لبنیات 150درصد گران شد همه بخصوص صدا وسیما چراغ خاموش از کنار آن رد شدند.حالا 7 درصد کاهش قیمتی که معلوم نیست اجرا شود.در بوق و کرنا کرده اند و هی مانور میدن. مثل اینکه دولت کمر به نابودی مردم بدبخت ایران بسته است.
اضافه در یافتی ها رو چطوری جبران میکنی هر چه اضافه گرفتین حرامه
برو بابا...۳۰ تا ۵۰ درصد گرون شده.....حالا ۱۰ درصد میارین پایین...مسخره کردیم خودمونو
حالا دیگه واسه پالم هم باید پول اضافی بدیم!!
100 درصد گرون میکنن بعد یه درصد ارزون میکنن که مردم رو ساکت کنن
شیر کم چرب پاسال همین موقع 1800 بود و به همین ترتیب ....
گاو و یونجه رو هم با دلار 16 تومنی وارد میکنن؟
کاش مسئولین به جای فعل مضارع از فعل ماضی استفاده کنند ، یعنی این خبر را پس فردا اعلام می کردند و میگفتند از دیروز بین 7 تا 11 درصد از قیمت نسبت به دو روز قبل کمتر گران است ( اینجا معنی ارزانی نیست ، چون نسبت به پارسال قیمتها بیش از 3 برابر شده )
راضی به زحمت نیستیم
شیر 2500 تومنی شده 5000 تومن اونوقت میکنند ۴۱۰۰ میگند ارزون کردیم
مگه گاو و گوسفند هم وارد میکنیم که بخاطر قیمت دلار گرون کردید؟
تابناک باید ابتداً قیمت ها به قبل از گرانی های اخیر برسد سپس اگر ارزانتر از آن شد ، آن وقت اعلام ارزانی اجناس را بنمایید
ماست 10 ، 11 هزارتومان ............ كي باورش مي شد
چي خواستيم؟ چي شد!
100درصد گرون شده حالا 7 درصد ارزون می کنند
لطف کنید ارزون نکنید تازه 7 درصد ارزونی مربوط به دامدار میشه که از آنها می خرند و الا کارخانجات لبنی پولشان و سودشان را تمام و کمال می گیرن
بعد از اعلام کاهش قیمت محصولات لبنی ، برخی شرکتها اقدام به افزایش قیمت محصولات کردند از جمله شرکت میهن وشرکت پگاه وشرکتی بنام عالیس به طور مثال امروز من شیر پاکتی خریدم کم چرب 55000ریال و پرچرب 65000ریال ، حتی مسئولان شرکت می گفتند قرار است قیمت محصولات ما که برند است بازهم افزایش قیمت بدهیم لطفا به اینگونه شرکتها که بخصوص در استان زنجان دارند فعالیت می کنند رسیدگی شود باتشکر
7 درصد . . . ؟؟؟؟ آخه این چه جور ارزون کردنه ؟؟؟
من قیل از اینکه اعلام کنند قیمت آمده پایین شیر کم چرب را 4000 تومان قیمت روی بطری میگرفتم ظاهرا شیر را گران کردند چون همان شیر الان شده 4100؟؟؟؟؟؟؟ تاریخ خرید 18/09/1397 انیشتن کجایی..................

کجا ارزان شده ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه واقعابه دنبال ارزان کردن هستیدآن بلیط فروش ارزان فروش وقنادی ارزان فروش راتشویق کنید نه تنبیه.
چرا شیر تازه دامداریها را در لبنیات فروشیها با قیمت 2500 نمی گیرید که شیر استریل شده ( فاقد میکروبهای مفید گوارش) یا شیر دارای پالم را با قیمتهای نجومی می خرید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی