بازدید 4768

فدراسیون ژیمناستیک آمریکا اعلام ورشکستگی کرد

فدراسیون ژیمناستیک آمریکا در حالی اعلام ورشکستگی کرد که باید با پیگرد‌های قضایی و تقاضا‌های دریافت غرامت صد‌ها قربانی آزار جنسی رو به رو شود.
کد خبر: ۸۵۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 06 December 2018
فدراسیون ژیمناستیک آمریکا در حالی اعلام ورشکستگی کرد که باید با پیگرد‌های قضایی و تقاضا‌های دریافت غرامت صد‌ها قربانی آزار جنسی رو به رو شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فدراسیون ژیمناستیک آمریکا پس از رسوایی‌های صورت گرفته در این فدراسیون اعلام ورشکستگی کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لس آنجلس، فدراسیون ژیمناستیک آمریکا روز چهارشنبه در حالی اعلام ورشکستگی کرد که باید با پیگرد‌های قضایی و تقاضا‌های دریافت غرامت صد‌ها قربانی آزار جنسی لاری نصار یکی از پزشکان سابق خود رو به رو شود.
 
فدراسیون ژیمناستیک آمریکا که از زمان آغاز رسوایی نصار در سال دوهزار و شانزده اکثر حامیان مالی خود را از دست داده است، با قرار دادن خود تحت حفاظت ماده یازده قانون ورشکستگی آمریکا ابراز امیدواری کرد بتواند غرامت قربانیان را بپردازد.
 
کاترین کارسون از اعضای شورای اجرایی فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما پس از اقدامات وحشتناک گذشته یافتن راه حلی جامع و کامل را به قربانیان بدهکار هستیم. ورزش ما به لطف شجاعت زنان ما بسیار مطمئن و قدرتمند است. این تدابیری نخستین مرحله در روند اعتماد سازی دوباره آن‌ها به ماست.
 
فدراسیون ژیمناستیک آمریکا که هم اکنون رئیس و معاون رئیس ندارد اعلام کرد منابعی در اختیار ندارد، اما تقاضا‌های غرامت از محل قرارداد‌های بیمه‌ای که پیش از افشای این ماجرا امضا شده بود پرداخت می‌شود. پرونده نصار در سال دوهزار و شانزده و هنگامی افشا شد که
دختران ژیمناست وی را به آزار جنسی تحت پوشش درمان‌های پزشکی متهم کردند. وی طی چند دهه صد‌ها دختر ژیمناست را آزار داده بود و در نهایت در اوایل سال با محکومیت بسیار سنگین حبس رو به رو شد.
 
فدراسیون ژیمناستیک آمریکا از دو سال پیش با وضعیت بحران دائمی رو به روست. ورزشکاران و مربیان آن‌ها مسئولان این فدراسیون را متهم می‌کنند که تدابیر لازم را برای حمایت از آن‌ها و تغییر ذهنیت‌ها اتخاذ نکرده است.
 
ماری بونو که در ماه اکتبر به عنوان رئیس این فدراسیون منصوب شده بود ناچار شد پس از چهار روز استعفا دهد. دلیل استعفای وی انتقادات صورت گرفته به ویژه از سوی سیمون بایلز قهرمان جهانی ژیمناستیک بود که از سوی نصار مورد آزار قرار گرفته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل