بازدید 4675

وام ضروری بازنشستگان پرداخت شد

کد خبر: ۸۵۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 05 December 2018

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نوبت سوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران به مبلغ ۵ میلیون تومان در آذر به حساب حقوقی آنان واریز شد.

زهرا زاده غلام اظهار داشت: با همکاری بانک صادرات ایران و طبق نوبت بندی اعلام شده، وام ضروری مرحله سوم متقاضیان واجد شرایط به حساب حقوقی شان واریز شده است.
زاده غلام با بیان اینکه مرحله چهارم وام ضروری بازنشستگان قرار است در دی ماه پرداخت شود، یادآور شد: واجدین شرایط به ترتیب اولویت «کمترین مجموع وام دریافتی» و «کمترین حقوق دریافتی» نوبت بندی شده و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل به صورت ماهیانه وام ضروری آنان پرداخت می شود.
وی اظهار داشت: امسال برای پرداخت وام ضروری به 400 هزار نفر از بازنشستگان کشوری مبلغ 2000 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.
زاده غلام تصریح کرد: بازنشستگان کشوری می توانند نتایج وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران سال 97 شامل واجد شرایط بودن و همچنین نوبت پرداخت وام را در سایت cspf.ir مشاهده کنند.

 

راه اندازی نمایشگاه آثار هنری بازنشستگان در آینده نزدیک
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به زودی نمایشگاه بازنشستگان هنرمند در تهران و خانه های امید استان های مختلف راه اندازی می شود.
جمشید تقی زاده در نشست صمیمی با جمعی از بازنشستگان هنرمند در فرهنگسرای نیاوران تهران تاکید کرد: صندوق بازنشستگی کشوری حمایت از هنرمندان، مولفان، محققان و همه نخبگان بازنشسته که زیر پوشش قرار دارند را نه یک کار جانبی که یک وظیفه و سیاست اصلی می داند و بر آن تاکید می کند.
تقی زاده اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد راه اندازی نمایشگاه بازنشستگان هنرمند در تهران و در خانه های امید سایر استان ها خواهیم بود تا بتوانیم از ظرفیت های موجود و خفته بازنشستگان به هر شکل ممکن هم دفاع و هم حمایت کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت نقش آفرینی بزرگان و بازنشستگان در جمع خانواده ها گفت: برنامه هایی در دست داریم تا فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بازنشستگان را در قالب فعالیت های خانوادگی ساماندهی کنیم تا هم با علاقه و هیجان بیشتری از آن استقبال شود و هم حضور بازنشستگان در کنار خانواده و نوه ها به برنامه ها و رویدادهای پیش روی ما غنا و شادابی ویژه ای خواهد داد.
تقی زاده یکی از دغدغه های صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان دومین نهاد بزرگ بازنشستگی در کشور را بالابردن امید به زندگی و توجه به سلامت جسم و روح جامعه هدف عنوان و تصریح کرد: ساخت خانه های امید که بازنشستگان می توانند در کنار دوستانشان به فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی بپردازند، آغاز اجرایی شدن ساخت دهکده های سلامت بازنشستگان و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مهمترین این برنامه ها است.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه هنر و فعالیت این گروه هنری نمونه و اسوه ای برای جامعه بازنشستگی کشور است، گفت: هنری که آنقدر زیبا و لطیف و دوست داشتنی است که انسان از توصیف این توانمندی و ذوق هنری به وجد می آید. من به نوبه خودم از اجرای مثال زدنی و خاص شما عزیزان در مراسم های مختلف که موجب حس امید و نشاط در مخاطب به خصوص در میان بازنشستگان می شود سپاسگزارم.
تقی زاده با تاکید بر اینکه انسان فطرتا زیبایی را دوست دارد و هنرمند فردی است که توانایی خلق یک اثر زیبا را دارد، اظهار داشت: بشر هنر را برای تسکین آلام و تعالی روحش برگزیده و به واسطه آن آرامش پیدا می کند. خداوند متعال نیز به احسن وجه انسان و خلقت را در کمال هنرمندی و نظم و زیبایی آفریده و هرسوی این جهان هستی را نگاه کنید، موج هنر و زیبایی در آن نمایان است.
وی با بیان اینکه معتقدم باید سپاسگزار و شکرگزار خالق هستی باشیم، گفت: باید همچنین قدردان هنرمندان که ادامه دهنده راه پروردگار در نمایش نقش خلقت هستند، باشیم و تا هنر هست شُکر هنر و قدردانی از هنرمند نیز باید باشد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یکی از فرصت های خوب برای پرداختن به هنر را هنگام فراغت و دوران بازنشستگی عنوان کرد و افزود: در این دوران که فرهیختگان ما با پرداختن به هنر هم می توانند اوقات فراغتشان را پر کنند، هم شور جوانی و سرزندگی بیشتری پیدا کرده و هم به تمام و کمال ذوق و احساس خود را به نمایش گذارند و این یعنی «من زنده ام و زندگی می کنم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر