بازدید 1832
سرپرست ایمیدرو خبرداد

پایین آمدن فتیله اکتشاف خط قرمز من است

سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی معدنی گفت: توسعه اکتشاف و حذف بروکراسی دو اولویت اصلی در این سازمان خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 19 November 2018

به گزارش فارس، جمشید ملارحمان امروز در مراسم معارفه خود که با حضور معاون وزیر صنعت در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار شد، گفت: با توجه به مقیاس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی و اهمیت این سازمان به عنوان یک رکن اصلی در توسعه اقتصاد معدن نیازمند نقشه راه است که با لطف همکاران این بخش این نقشه راه موجود است. 

سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) با تاکید بر اینکه اکتشاف به عنوان اصلی‌ترین اولویتش خواهد بود، افزود: پایین آمدن فتیله اکتشاف خط قرمز من است

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام باید تعیین تکلیف شود، گفت: تمام تلاش را برای هدایت پتانسیل‌های بخش خصوصی و عمومی کشور به سمت توسعه بخش معدن خواهیم داشت. 

ملارحمان همچنین تاکید کرد: حذف بورکراسی پیچیده در ایمیدور اصلی‌ترین اولویت در این سازمان خواهد بود. 

سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی به اهمیت پژوهش و استفاده از پتانسیل‌های علمی دانشگاهی اشاره کرد و گفت: در این بخش ضعف وجود دارد. 

همچنین فتح‌اللهی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با بیان اینکه با توجه به  اثرگذاری این سازمان در حوزه معدن و صنایع معدنی این بخش از خوشنامی برخوردار است، گفت: کار در این مجموعه به گونه‌ای پیش رفته که بخش خصوصی ترغیب می‌شود که در حوزه‌های مختلف معدنی فعالیت کند. 

وی  همچنین به عدم حضور رحمانی وزیر صنعت در مراسم معارفه سرپرست ایمیدرو اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به همزمانی اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان به حضور وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت مشغله‌های وزیر در وزارت بسیار زیاد است و به همین دلیل فرصت حضور در این مراسم را نداشته‌اند، اما وزیر قول داده تا در اولین فرصت در یک جلسه عمومی در این سازمان حاضر شود. 

در این مراسم جعفر سرقینی معاون وزیر حکم سرپرستی ملارحمان بر سازمان ایمیدور را به وی تقدیم کرد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار