بازدید 3003

مجلس اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را از خود شروع کرد

معاون قوانین مجلس با تاکید بر اینکه تمکین به قانون بر همه افراد جامعه ضروری است، گفت : همه مشمولان باید تابع قانون باشند و اجازه حضور جوانان مستعد و افراد شایسته دیگر را در عرصه مقدس خدمتگزاری بدهند.
کد خبر: ۸۵۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 18 November 2018

حسین میرمحمدصادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص عملکرد مجلس در موضوع قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، گفت : علاوه بر اینکه در چند روز گذشته معاون نظارت مجلس که خود مشمول این قانون می‌شد از این سمت کنار رفت، در پایان مهلت قانونی استعفای بازنشستگان یعنی 26 آبان ماه با تاکید ویژه و حمایت رئیس محترم مجلس و همکاری معاونت‌های مختلف به ویژه معاونت اجرایی و سایر واحدهای مجلس، این قانون به طور کامل و دقیق اجرا شد.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز 27 آبان ماه هیچ فرد بازنشسته‌ای به جز در همان محدوده مجاز که در قانون مشخص شده است، در مجلس شورای اسلامی مشغول خدمت و فعالیت نمی‌باشد.

میرمحمد صادقی با بیان اینکه تصویب این قانون عرصه خدمتگزاری را برای حضور جوانان مستعد و افراد توانمند دیگر باز نمود، یادآور شد: امیدواریم همه افراد مشمول، به قانون مصوب نمایندگان مردم، تمکین نموده و در تاریخ مقرر (26 آبان) از سمت خود کناره‌گیری کرده باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر