بازدید 3501

این شهر به پزشکان ایرانی جدید هم اجازه ورود نمی‌دهد

نماینده مردم در مجلس دهم، اعمال ممنوعیت از سوی اداره بهداشت دوبی برای ارائه خدمات بیمه‌ای در بیمارستان ایرانیان را اقدامی سیاسی دانست.
کد خبر: ۸۵۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 18 November 2018

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه اداره بهداشت دوبی ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمارستان ایرانیان را ممنوع کرد، گفت: با توجه به اینکه پیش از این سه سال مسئولیت این بیمارستان را عهده‌دار بودم، حدود 30 درصد ایرانیان و 70 درصد غیرایرانیانی از کشورهای عمان، نیجریه، سودان و چاد به دلیل اعتمادی که به پزشکان ایرانی داشتند به این مرکز مراجعه می‌کردند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دوبی مرکز اقتصادی خاورمیانه است و کارگران بسیاری از سایرکشورها برای فعالیت به آن مراجعه می‌کنند، کما اینکه از هر 8 نفر کارگر تعداد 6 نفر خارجی هستند.

وی یادآورشد: شرکت‌هایی که این کارگران خارجی را به کار می‌گرفتند و برای آنها کارت‌هایی به عنوان بیمه اعم از گلدن، سیلور و عادی صادر می‌کردند با بیمارستان‌های مختلف نیز قرارداد می‌بستند که یکی از آنها بیمارستان ایرانی بود.

ایران حتی برای معرفی رئیس جدید بیمارستان ایرانیان هم با مشکل مواجه شده است

جمالی نوبندگانی تصریح کرد: چند سالی است که امارات متحده عربی به رغم سابقه بسیار زیادی که بیمارستان ایرانی دارد، در نوع همکاری با آن مضایقه می‌کند، کما اینکه اجازه نمی‌دهد پزشکان و کادر درمانی جدید برای فعالیت در این بیمارستان وارد امارات شوند و همچنان کادر قدیمی در این مرکز فعالیت دارند و باعث شده که رقابت علمی در آن کاهش یابد و حتی نمی‌توان فردی را برای ریاست این بیمارستان از ایران انتخاب کرد.

وی تاکید کرد: ما در زمینه صادرات دارو به این کشور نیز با مشکل مواجه هستیم، چرا که فردی که در این بیمارستان ویزیت می‌شود داروی ایرانی را هم دریافت می‌کند و اگر با توجه به هزینه‌هایی که وجود دارد، در پی تداوم این روند تعداد بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، کاهش پیدا کند، قطعا با مشکل مواجه می‌شویم، بنابراین باید تدبیری برای برون‌رفت از این مشکل اندیشیده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: هم‌اکنون اعمال ممنوعیت از سوی اداره بهداشت دوبی در ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمارستان ایرانی ناشی از مشکلات سیاسی بوده که بر این موضوع سایه افکنده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار