بازدید 2391

وزارت کشور در تعامل با نمایندگان استانداران را انتخاب کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اداره استانداری‌ها با سرپرست منافع مردم را تحت تاثیر قرار داده و هر استانی را عقب می‌اندازد، گفت:توصیه من برای انتخاب استانداران این است که وزارت کشور در تعامل با نمایندگان استانداران را انتخاب کند، اکنون با شرایط بدی مواجه هستیم زیرا نمایندگان مردم در مجلس اسم و مشخصات نامزدهای استانداری را از فضای رسانه‌ای می‌شنوند.
کد خبر: ۸۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ 18 November 2018

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم تسریع در انتخاب استانداران، اظهار داشت: استاندار استان خراسان جنوبی نیز مشمول قانون بازنشستگی می‌شود و با اداره استانداری توسط سرپرست نیز به شدت مخالف هستم.

اکنون بدترین زمان است برای اینکه استانداری‌ها با سرپرست اداره شوند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی به اندازه کافی در حوزه‌های توسعه، عمران و جذب اعتبارات مشکلاتی داشته و عقب مانده است، از طرف دیگر واقعا تاکنون که استاندار تلاش می‌کرد استان با عقب‌ماندگی مواجه بود قطعا اگر قرار باشد استانداری با سرپرست اداره شود، بیشترین ضرر متوجه مردم خواهد بود به خصوص اینکه در ایامی قرار داریم که برای بودجه باید برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه کار شهرستان‌ها و استان‌ها در کمیته‌های برنامه‌ریزی انجام می‌شود و پیشنهادات می‌آیند تا در بودجه کمکی به استان‌ها شود، افزود: اکنون بدترین زمان است برای اینکه استانداری‌ها با سرپرست اداره شوند.

وزارت کشور در تعامل با نمایندگان استانداران را انتخاب کند/ تاکنون تعامل با نمایندگان ضعیف بوده است

فلاحتی با بیان اینکه بحث اداره استانداری‌ها با سرپرست منافع مردم را تحت تاثیر قرار داده و هر استانی را عقب می‌اندازد، ادامه داد: توصیه من برای انتخاب استانداران این است که وزارت کشور در تعامل با نمایندگان استانداران را انتخاب کند، اکنون با شرایط بدی مواجه هستیم زیرا نمایندگان مردم در مجلس اسم و مشخصات نامزدهای استانداری را از فضای رسانه‌ای می‌شنوند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار باید با نمایندگان و مدیران استانی کار کند و نیاز به هماهنگی بین نمایندگان و استانداران وجود ندارد، گفت: گزینه‌هایی که در نظر گرفته اند باید به اطلاع نمایندگان برسد تا پس از مشورت بهترین گزینه انتخاب شود و من فکر می‌کنم، در این دوره تعامل با نمایندگان ضعیف بوده و نماینده بقیه استان‌ها نیز گلایه دارند.

صرف جوانگرایی برای انتخاب استاندار مطلوب نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک سال و نیم از عمر دولت گذشته و باید مدیرانی انتخاب شوند که با تجربه باشند تا تغییرات به نفع ملت باشد،گفت: صرف جوانگرایی مطلوب نیست بلکه باید نیروهایی انتخاب شود که استان‌ها را خوب بشناسند و توان مدیریتی خوبی داشته باشند، نه اینکه با الفبای مدیریتی استانداری آشنا نباشد.

این نماینده مردم در دور دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در استان‌های مرزی علاوه بر مسائل توسعه‌ای و همگرایی مردمی باید مسائل مرزنشینی جز اولویت‌های کشور باشد زیرا آثار بین‌المللی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی