بازدید 4084

دستگیری باند سارقان مسلح منازل البرز و تهران

کد خبر: ۸۵۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸ 18 November 2018

مهر نوشت: سرهنگ برزو همتی از دستگیری یک باند سارقان مسلح با جعل عنوان پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: اعضا این باند به منازل مردم مراجعه کرده و با نشان دادن کارت های شناسایی جعلی و با اسلحه خود را مامور مبارزه با مواد مخدر معرفی می کردند و به بهانه جستجو برای یافتن مواد مخدر وارد منازل مردم می شدند.

وی افزود: اعضا این باند پس از جستجوی منازل اشیا قیمتی را با خود به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: اعضا این باند در مخفی گاه خود در یکی از باغ های شهرستان هشتگرد شناسایی و با دریافت نیابت قضایی و در اقدامی غافلگیر کننده دستگیر شدند.

همتی گفت: مقادیر زیادی طلا و جواهرات، ۲ میلیارد ریال وجه نقد، تعداد زیادی کارت شناسایی جعلی، گاز اشک آور، بی سیم و یک قبضه اسلحه از آن ها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: تاکنون ۴ تن از اعضا این باند دستگیر شدند.

وی با بیان این که یکی از متهمین سابقه ۹ فقره سرقت را دارد، گفت: از شهروندان عزیز می خواهم، از قرار دادن پول نقد، سکه و ارز در منزل خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: اعضا این باند برای تحقیقات بیشتر نزد پلیس آگاهی ملارد هستند و چنانچه شهروندان استان های البرز و تهران، بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفتند، می توانند به پلیس آگاهی شهرستان ملارد، واقع در صفادشت مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار