بازدید 9647
۲
امام جمعه اهل سنت عسلویه:

وضعیت اشتغال در عسلویه تا مرز بحران رسیده

کد خبر: ۸۵۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ 18 November 2018

امام جمعه اهل سنت شهر عسلویه گفت: وضعیت اشتغال در منطقه عسلویه خوب و رضایت بخش نیست و باید توجه بیشتری به نیروهای بومی شود.

شیخ ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با مهر از وضعیت اشتغال در شهرستان عسلویه اظهار نگرانی کرد و با انتقاد از وضعیت مبهم استخدام نیروهای بومی دربیمارستان عسلویه خواستار ورود فرماندار و نماینده مجلس برای حل این مشکل شد.

وی اظهار داشت: وضع اشتغال در منطقه خوب و رضایت بخش نیست و تا مرز بحران رسیده است و مردمی که با آغوش باز تاسیسات را با همه آلودگی‌های ناشی از آنها پذیرا شدند سزاوار این همه بی مهری و کج سلیقگی مسئولین نیستند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین شهرستان و استان و همچنین نماینده مجلس مشکل استخدام نیروهای بومی شاغل درحراست بیمارستان عسلویه را تا حصول نتیجه پیگیری کنند و موجب آرامش خانواده‌های آنها واقع شوند.

وی تصریح کرد: علیرغم پیگیری زیاد تاکنون برای مشکل استخدامی این عزیزان اقدامی انجام نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
من خودم نیرو غیر بومی هستم از کرمانشاه امدم عسلویه برای کار کردن متاسفانه دولت هیچ توجه به کرمانشاه ندارد حالا که اینجا کار میکنم هر روز بحث اخراج نیرو غیر بومی پس ما با این همه درس خواندن کجا کار بکنیم در حالی که نیرو بومی هیچ تخصصی ندارند و هر بار که اخراج میشن دوباره برگشت به کار میخورن /
باید در تمام استانها و شهرها ابتدا از نیروهای بومی و کارامد و بدون پارتی بازی و فقط شایسته سالاری استفاده کرد مثلا در یکی از استانها میبینید اکثر کارمندان و روئسا از دهات اطراف میایند در صورتیکه اهالی خود ان شهر بیکارند چون رئیس ان شهر از همان روستاهای اطراف بوده و تمام قوم و خویشش را سر کار اورده و بیشتر باندبازی میشود....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار