بازدید 3785

کاهش هزینه های اجتناب ناپذیر از بودجه ۹۸ ممکن نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید دولت برای کاهش هزینه های کشور در سال آینده نمی تواند نسبت به هزینه های اجتناب ناپذیرصرفه جویی کند.
کد خبر: ۸۵۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 17 November 2018

حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تلاش دولت برای تغییر روش در بودجه نویسی سال ۹۸ تاکید کرد: شرایط اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه آمریکا به نحوی است که می طلبد دولت بودجه سال 98 را متناسب بر واقعیت‌های جامعه تدوین کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: نحوه عملکرد دولت در اجرای بودجه سال ۹۷، برای بودجه نویسی و تدوین بودجه در سال ۹۸ می تواند تاثیر گذار باشد بنابراین دولت باید متناسب به گزارش هایی که از اجرای بودجه امسال ارائه کرده است نسبت به بودجه ریزی سال آینده اقدام کند.
برخی هزینه های دولت و کشور اجتناب ناپذیر است و نمی توان از آنها در بودجه سال 98 چشم پوشی کرد

مردم تبریز، آذرشهر و اسکو شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر میزان در آمده کشور تاثیر مستقیمی بر بودجه نویسی برای سال ۹8 دارد با این حساب باقیمانده عملکرد بودجه ۹۷ می‌تواند تصویر واضحی از نحوه و روش بودجه ریزی در سال آینده ارائه دهد.

وی در خصوص صرفه جویی در هزینه‌های کشور بیان داشت: برخی هزینه های دولت و کشور اجتناب ناپذیر است و نمی توان از آنها در بودجه سال 98 چشم پوشی کرد، از سوی دیگر با شرایط پیش آمده برای کشور و با کاهش ارزش پول ملی، هزینه های اجتناب ناپذیر کشور افزایش هم خواهد یافت، بنابراین به راحتی نمی توان هزینه ها را کاهش داد.

وی در ادامه گفت گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد: با این حال در بخش هایی از هزینه ای کشور می توان تجدید نظر های داشت، هر چند که باید هزینه های جاری کشور مدنظر قرار گرفته و تامین اعتبار شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: به هر حال عملکرد دولت در اجرای بودجه سال 97 ماه‌های آتی می تواند نقش تعیین کننده ای در بودجه نویسی سال ۹۸ و افزایش درآمدهای مالیاتی داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل