بازدید 28361

واکنش وزیر ارتباطات به انتشار تصویر خودرو شخصی

کد خبر: ۸۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 17 November 2018

روز گذشته در مراسم تشییع پیکر رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی وی، اغلب مسئولان دستگاه‌های دولتی از جمله محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تصویر آذری جهرمی در لحظه ورود به مراسم تشییع پیکر نوربخش و تاج‌الدین همراه با خودرویی گرانقیمت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های بسیاری داشت.

وزیر ارتباطات در پاسخ به یکی از کاربران که از خودروی گرانقیمت وی انتقاد کرده بود، در صفحه شخصی خود در توییتر، پستی منتشر کرد و در این باره توضیح داد.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:
«هیوندای اکسنت که سه چهار سال قبل خریدم که قسط‌هایش همچنان باقی است. امروز ظهر با خانواده، شهر کتاب بودیم که پس از اطلاع از تغییر زمان مراسم مرحوم نوربخش، خودم تنها با ماشین شخصی آمدم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۴۸
هرچند این طرز فکر کاملا غلطه که یه مسئول در کشور باید در فقر و تنگ دستی زندگی کنه ولی این طرز فکر یه زنگ خطر که مردم به مسئولین بدبین شدن و دلیلش هم اینه که برخی از آقایون قبل از مسئولیت در فقر بدون و بعد از مسئولیت بسیار ثرومتمند شدن و در بهترین وضعیت دلیلش استفاده از رانت بوده.. تا زمانی که اقتصاد کشور کاملا دولتی باشه همین بساط هست.
مگه اكسنت ماشين گراني است ؟ وزرا بنز سوار شوند مشكلي نيست فقط درست كار كنند . كشور نياز به كار دارد و ما هنوز درگير اين خبرهاي شر و وريم
چند درصد مردم ایران می توانند هیوندایی اکسنت بخرند و قسط بدهند و برای مسکن و خوراک و پوشاک و تحصیل و بهداشت و درمان خود و خانواده هم مشکلی نداشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طبق شعارهای ۴۰ سال پیش قرار بود در سطح پایین ترین قشر جامعه زندگی کنید!!!!!!!
وای بر ملتی که داشتن یک خودروی استاندارد و نه زیاد گران قیمت را برای یک وزیرش را تحمل نمی کند.
خدا رو شكر كه يكي پيدا شد كه در چند سال گذشته تاكنون تونسته هم قسطاشو بده هم خرج كنه!
شعار کالای ایرانی برای ما ایرانی هاست؟؟؟ شماها کجایی هستید؟؟؟
نوش جانش مگه وزیر یه کشور چه کمتر از یکسری مرفه ... دارد. اتفاقا ایشان از وزیران صادق و شفاف هستند
چرا این تفکر کمونیستی که هرکس ماشین خوب داره یا پول داره فاسده رو دارین ترویج میدین؟؟ ضمنا اکسنت جزو ارزانترین ماشینای هیوندای بود. انتظار دارید وزیر یه کشور با پراید تردد کنه؟
به به آريالای وزیر جوان ماهی چقدر درآمد دارند که ماشین آنچنانی و حتما هم خانه مطابق آن را دارند.


آقا تو این مملکت بخواهی وزیر بشی راهش چیه؟!!!!
پس چی شما فکر کردید وزیر وزرا را از بین فقراء وزجر کشیده ها انتخاب میکنند که درد مردم را بیشتر درک کنند مثل شهید رجایی به نطر من کسی که وزیر میشه باید سابقه ودارایی ان مد نظر باشد چرا که از قدیم گفته اند ادم سیر از ادم گشنه خبر ندارد این یک واقعیت است مثل وضع اقتصادی الان . ، همه وزرا اعتراف میکنند که گرانی کمر مردم را میشکند اما چرا تا حلا نتوانستند کار مفید وبه درد بخوری انجام دهند چون خودشان میلیادر هستند گرانی را درک میکنند ولی حس نمی کنند حس کردن زمانی است که مثل من بازنشسته وفتی میخواهد چیزی بخرد اول قیمت انرا می پرسم سپس تصمیم به خرید یا عدم خرید میگیرم به نظر شما وزیری که 700 میلیارد تومان برای ازادی کسی وثیقه میگذارد برایش فرقی میکند که گوشت کیلویی چند است ؟
باز درود به شما ده ها میلیون تومان پول محافظ نمی دهید
احتمالا گوشی مبایلش هم ایفون است به این میگن حمایت از کالای ایرانی ماشین کره ای و... به همین خاطر صنعت ما متوقف شده و....
چقدر تنگ نظری خیلی از بی سوادها ماشین بهتر از این دارند
بمیرم واسه این وزیر جوان و سایر مسئولین که از ضعیف ترین اقشار جامعه هستن. ماشین قسطی، خونه که ندارن یا اگه دارن اونم 80 تا 90 متر بیشتر نیست از مسکن مهر اونم قسطی، خرج مدرسه بچه ها هم که از ارث پدری میدن
به خاطر رضای خدا حقوق هم که از دولت نمیگیرن .چقد خوبن اینها
به خدا خجالت هم از رفتار و گفتار و حرکتهای اینها خجالت می کشه
چه انتقاد عجیبی از این وزیر کرده اند؟
آیا واقعا وزیر کشور نباید سطح مالی اش در این سطح باشد؟
یک وقت مردم انتقاداتی می کنند که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد.
لندکروز دولتی که اکثرا باهاش در تردد هستند به مراتب بهتر از این ماشین است. عکس اون رو هم بگذارید !
همه وزیرها باید باید خودرو داخلی سوار شوند.
همه ارکان حکومت باید خودرو داخلی سوار شوند.
همه طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید باید خودرو داخلی سوار شوند.
پس لطف کنند و فریاد حمایت از تولید داخلی را سر ندهند! فقط مرگ خوبه برای همسایه؟!!!
ژن خوب
حالا یک وزیر ماشین هیوندا داره زیاده؟ بابا وزیره و حقشه. دیگه کمتر از یک جراح که نیست .
آفرین و احسنت به وزیر راستگو و شجاع
اونم با حقوق کارمندی، شماها از عجایبید مومنین
مبارک باشد، من اولین بار است که اسمش را شنیده ام و این را هم بگویم که 50 سال سن دارم!!!! نمی دانم از خودم تعجب کنم یا آقای جوانی که در این سن و سال توانسته است ماشینی با تقریبا 200 میلیون تومان قیمت را خریداری کند و گفته هایشان درباره خرید اقساطی هم احتمالا اشاره ای به فقر و نداری خودشان بوده است و اینکه مثل ما خاکی های واقعی هستند!!!! واقعا از خودم باید بیشتر تعجب کنم یا از ایشان؟؟؟ از دوستانف البته دوستان مثل خودم، خاکی های واقعی خوهان راهنمایی هستم. خدا قوت
مبارکش باشد.
ای کاش در ظاهر هم که شده پراید سوار میشدی تا مردم با ساده زیستی ات عشق کنند
آفرین بر تو وزیر جوان که هنوز یاد نگرفتی قایمش کنی؟؟؟؟ میتونست با ماشین شاسی بلند بیت الحال نیز بیاید مراسم/مردم به جای خرده گرفتن تبریک بگویید.
والله به مردم عادی ماشین پراید را با اقساط سه ماهه نمیدند اگه کار درست بود اقساط به چها رسال نمیکشید
بابا بخیل نباشیم
انشالا همه ، بخصوص همه مسئولان از قبل ، همه چی داشته باشن که وقتی میخوان برای مردم هم کارکنن ، اقلا خودشون قبلا زندگی کردن رو یاد گرفته باشن::))
اینجور برداشت غیر بخیلانه و مثبت مردم باعث میشه که :
نه بعضا، دیگه سرمایه ای به خارج از مملکت انتقال پیداکنه و نه بعضا،دیگه کسی به فکر نمایشهای منافقانه و بسیار بسیار مصنوعی ،،هیچکس قببول نکن ،،،اصلا بیفته و در چنین شرایطی است که :
اولا، کمک بسیار شایانی به شفاف سازی، مبارزه با پولشوئی و نهایتا، افزایش فوق العاده درآمدهای مالیاتی میشه.
دوما، خوب زندگی کردن و از مواهب مشروع دنیا لذت بردن ، یواش یواش بصورت یک فرهنگ درمیاد و نهایتا همه مردم برای رسیدن به اون استانداردها، با انگیزه جدید ، مسلما بیشتر کارمفید انجام میدن که نتیجه کل اون فعالیت های اضافی با انگیزه هم ، یعنی پیشرفت قطعی مملکت::))
پایدار بمانید.... انشا الله
خدا به این وزیر جوان و کاربلد عمر با عزت بدهد. ایشان تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته اند.
جوانهای بهتر از این با مدرک بالاتر هنوز دنبال شغلند
کجا همچین ماشین قسطی میدین خودشم واسه چندین سال.به ما هم اطلاع بدین
یکم فکر هم بکنیم بد نیست! آخه یه وزیر این مملکت اگه یه ماشین خوب نداشته باشه پس کی داشته باشه بالاخره وزیره> ما که افراد معمولی جامعه هستیم ماشینمون از وزیر بهتره. چرا مردم فکر می کنند اگه خودشون چیزی را ندارن بقیه هم نباید داشته باشند و اگه کسی ماشین و خونه خوب داشته باشه خلافه؟؟؟ یکم جنبه داشته باشید با این فضای مجازی دیگه شوره هر چیزی را درآوردید.
این وزیر ارزشش را دارد که سوار گرانترین ماشین‌ها بشه. چرا بعضی‌ها اینقدر تنگ نظرند؟ ایشان وزیر یک کشور هستند و در آمد خوبی هم دارند چرا نباید سوار ماشین دلخواهش بشه. دزدی و اختلاس که نکرده.
آره اقساطش باقی هست ....
چه اقساطی بوده که بعد از 4 سال هنوز تموم نشده ؟! کجا از این قسطها میدهند ؟
ایشان وزیر مملکته و نباید انتظار داشت که ماشین ایرانی سوار شود .بالاخره تدابیر امنیتی برای جان ایشان باید در نظر داشت
هیوندا هم قسطی میدن. مهندس ناراحت قسط ها نباش الان فایده کردی. نمیدونم خودرو های ملی چرا قسطی نیستن. یا قیمت قطعیه یا پیش فروش. کاشکی پراید قسطی میدادن منهم میتونستم بتونم مسافر کشی کنم با این قیتها که نمیشه خرید کرد
بمیرم برات
خوب چرا خودرو ملی سوار نشده؟! چرا ایشون دیگه چرا؟ مگه نباید ساده زیست باشن،‌ ضمناٌ دفترچه قسطتشون هم بزار همه ببینیم
براي وزير يه مملكت خيلي خودروي لاكچري حساب نميشه . البته بايد مسئولين كاري كنند كه مردم در رفا باشند و خودشون هم خوب رزندگي كنند. دليل نيست اگه وزيري سوار گارس بشه حتما آدم خوبيه.
اونوقت قسطاش ماهی چنده؟دلم کباب شد بخدا،ماشین قسطیه!
توی این مملکت ویلا و شرکت و خودرو آنجنانی عیب نیست مشکل بی خودی بودن است تو گام در راه بذار ره خود دهد هرچه خواهی.
اخی ....حالا چیکار کنیم...میخوای بگی خیلیم وضعت خوب نیست....
حقتان است بخورید بیاشامید واز زندگی به برکت جهل ملت لذت ببرید به قول ایت...کمک به مردم یمن واجب دینی است ..پس چنین استنباط میشود کمک به ملت ناسپاس ایران هم حرام است مردم باید ازفقر وگرسنگی بمیرند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد
اقا مگه دزدی کرده کرامت و عزت ایرانیان بیش از این لیاقت داره ولی متاسفانه بی تدبیری مسولان است که ما سوار ماشینهای پوکیده و ادم کش میشویم شما خوب نگاه کنید کشورهای حاشیه خلیج فارس دارن با پرادوهای تویوتا دنبال شترها و گوسفندها توی صحراهاشون میرن و با این ماشینا بز جا به جا میکنن ولی توی یه مملکت به این بزرگی تا یکی سوار یه ماشین مناسب شد صدتا انگ بهش میزنن آقای جهرمی ماشینت مبارک
هر نظری من نوشتم تابناک نشر نداد امیدوارم نشر بدید دل آقای جهرمی شاد شه
ای کاش برای مردم هم چنین ماشینهای لوکس قسطی بود ..
خوش به حالت
یه وام جور کن ما هم یه دونه بگیریم
البته اگه حقوق مون کفاف بده
اگر اين يکي باشه اشکالي نداره بقيه خودروها کجاست-بابام ملت ول کنيد اين بنده خداها را بگذاريد دو روز با زندگي لاکچري و حسابهاي ارزيشان در کشور دشمن؟؟؟؟!!!(بخوانيد دشمن براي ملت) خوش بگذرانند فردا روزي هم هست که بيکاران به فساد کشيده شده اند بايد پاسخگوي اينها هم باشند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر