بازدید 2586

دولت مجوز افزایش ۱۵ درصدی بهای گاز را نداشته است

عضو کمیسیون انرژی مجلس، از ورود و پیگیری کمیسیون متبوعش به موضوع افزایش ۱۵ درصدی قیمت بهای گاز مصرفی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 14 November 2018

غلامرضا شرفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به افزایش 15 درصدی قیمت بهای گاز مصرفی، گفت: هر گونه افزایش قیمت حامل های انرژی از سوی دولت منوط به اخذ مجوز از مجلس است، لذا هرگونه افزایش در نیمه دوم سال باید در قالب لایحه به مجلس ارسال شود تا پس از تصویب مجلس قابلیت اجرا پیدا کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود:

در بودجه سال 97 اجازه افزایش قیمت حامل های انرژی به دولت داده نشده است و در شرایط کنونی که مردم با مشکلاتی مواجه شده اند نباید قیمت گاز بهای مصرفی 15 درصد افزایش یابد

ارزش پول ایران به نسبت پول رایج کشورهای همسایه کاهش یافته است

وی از ورود و پیگیری کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به موضوع افزایش 15 درصدی قیمت حامل های انرژی خبر داد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در شرایط فعلی که ارزش پول ایران به نسبت پول رایج کشورهای همسایه کاهش یافته خود به خود این انگیزه ایجاد می شود که اجناس از داخل کشور به صورت غیرقانونی و قانونی خارج شود.

پیکره اقتصاد کشور از قاچاق رنج می برد

وی با بیان اینکه پیکره اقتصاد کشور از قاچاق رنج می برد که با وضعیت فعلی انگیزه قاچاق بیشتر شده است، افزود: بحث سوخت امروز موضوع جهانی است و اگر ایران بخواهد در محدوده جهانی رفتار کند باید رفتار پایدار اقتصادی داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه امروز انرژی به عنوان اصلی ترین منبع درآمدی کشور است، تصریح کرد: ورود تکنولوژی انرژی برای کشور هزینه داشته و ایران دارای بیشترین ذخایر گاز همراه با نفت است که باید از آن استفاده بهینه شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر