بازدید 2763

دستفروشان پایبند به ماندن در بازارچه‌های فروش نیستند

مشاور پارلمانی شهرداری تهران با بیان اینکه مقصر حضور گسترده دستفروشان در سطح شهر ومترو شهرداری تهران نیست،گفت: حضور دستفروشان در کشور رابطه تنگاتنگی با وضعیت اقتصادی کشور دارد.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 13 November 2018

داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره حضور گسترده دستفروشان در سطح شهر،گفت:کاهش قدرت خرید مردم از پدیده های است که منجر به عدم شکل گیری اشتغال مناسب در کشور شده است بنابراین نمی‌توان دورنمایی مثبتی برای مهار پدیده دستفروشی در کشور قائل شد.

رفع معضل دستفروشی نیازمند نگاه ریشه‌ای

مشاور پارلمانی شهرداری تهران تصریح کرد: افزایش مشاغل کاذب در صورت نبود اوضاع اقتصادی روی می دهد و در مجموع توان شهرداری برای برخورد با دستفروشان محدود است اما در اصل باید موضوع دستفروشی در کشور به طریق ریشه‌ای برطرف شود.

بسیاری از دستفروشان برای تامین معیشت دستفروشی می‌کنند

قنبری ادامه داد: بسیاری از دستفروشان برای تامین معیشت دستفروشی می‌کنند بنابراین بدون ایجاد شغل پایدار برای دستفروشان جمع آوری این افراد به نتیجه مناسبی نمی‌رسد واین در حالی است که نهادهای مختلف در راستایی سیاستگذاری کلان می‌توانند، وضعیت ساماندهی دستفروشان را مدنظرقراردهد.

توسعه بازار های فروش برای دستفروشان نمی تواند کارساز باشد

قنبری افزود: توسعه بازار های فروش برای دستفروشان نمی تواند کارساز باشد زیرا دستفروشان به دنبال مکان‌های پر ازدحام هستند تا بتوانند محصولاتشان را به فروش برسانند.

مقصرحضور گسترده دستفروشان در سطح شهر ومترو شهرداری نیست

مشاور پارلمانی شهرداری تهران با بیان اینکه مقصر حضور گسترده دستفروشان در سطح شهر و مترو شهرداری نیست یادآورشد: حضور دستفروشان در کشور رابطه تنگاتنگی با وضعیت اقتصادی کشور دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار