بازدید 2010

بازدید سرزده از خوابگاه‌‎های دانشجویی ادامه دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری بازدید سرزده نمایندگان از کوی دانشگاه تهران، گفت: این بازدید آثار و تبعات بسیاری مثبتی داشته و مشکلات اصلی این مجموعه خوابگاهی در حال حل شدن است.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 11 November 2018

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دستاوردهای بازدید سرزده نمایندگان تهران از مجموعه خوابگاهی کوی دانشگاه تهران، اظهار کرد: این بازدیدهای سرزده از کوی دانشگاه تهران آغاز شده و شاید بهترین و مناسب‌‎ترین شرایط خوابگاهی در کشور را کوی دانشگاه تهران داشته باشد که با این وجود این مجموعه خوابگاهی نیز دارای مشکلات فراوانی بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوابگاهی در شهر تهران وجود دارد که از حداقلی‌ترین امکانات اولیه هم برخوردار نیست، افزود: وزارت علوم باید رسیدگی به خوابگاه‌‎های فرسوده سطح استان تهران را در دستور کار خود قرار دهد تا دانشجویان بتوانند تمرکز خود را بر مسائل درسی متمرکز کنند.
شهرداری منطقه 6 تهران اعلام آمادگی کرده است که برای ایاب و ذهاب دانشجویان خوابگاه دختران به ویژه خوابگاه چمران که با مشکلات زیادی همراه بوده است، سرویس حمل و نقل قرار دهد

آثار مثبت بازدید نمایندگان از مجموعه خوابگاهی کوی دانشگاه تهران

وی با اعلام این خبر که بازدید سرزده از کوی دانشگاه تهران تبعات بسیار مثبتی را برای مجموعه کوی به دنبال داشته است، گفت: شهرداری منطقه 6 تهران اعلام آمادگی کرده است که برای ایاب و ذهاب دانشجویان خوابگاه دختران به ویژه خوابگاه چمران که با مشکلات زیادی همراه بوده است، سرویس حمل و نقل قرار دهد تا مزاحمت‌‎هایی که بعضا برای دانشجویان دختر ایجاد می‎شد، تکرار نشود.

سعیدی یادآور شد: شهرداری همچنین متعهد شده است که امکانات و تجهیزات ورزشی برای خوابگاه دختران کوی دانشگاه تهران در نظر گرفته شود و امکانات رفاهی کوی را ارتقا ببخشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات اصلی کوه دانشگاه تهران نبود خدمات درمانی بود که برای ساخت و تجهیز درمانگاه در حال ساخت کوی نیز خیرین در این زمینه اعلام آمادگی کردند و امیدواریم این مشکل کوی دانشگاه تهران نیز سریع‎تر حل و فصل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی