بازدید 2454

ضرورت تبیین صحیح موضوعات ملی در تریبون‌های رسمی

عضو هیأت رئیسه مجلس اعتقاد دارد امروز بیش از هر زمان دیگری تبیین صحیح موضوعات ملی کشور در تریبون های رسمی ضرورت دارد.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 11 November 2018

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ضرورت تبیین صحیح موضوعات ملی کشور در تریبون های رسمی، گفت: افراد و صاحبنظران در خصوص نحوه مدیریت کشور و همچنین تبیین صحیح موضوعات ملی با یکدیگر اختلاف نظر دارند و نمی توان تفاوت سلیقه ها را از بین برد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مهم در حالیست که همه افراد و صاحبنظران باید حفظ آرمان های اسلامی و منافع ملی در کارکردهای سیاسی و جناحی را مدنظر داشته باشند و از آن عدول نکنند.

افراد با هر طرز تفکری باید خودشان را در چارچوب های قانون اساسی پایبند بدانند

وی با اشاره به اینکه افراد با هر طرز تفکری باید خودشان را در چارچوب های قانون اساسی پایبند بدانند و در راستای آن اقدام به نقد کنند، ادامه داد: در واقع صاحبنظران باید در راستای خواسته ها و نیازهای مردم به تبیین صحیح موضوعات ملی در تریبون های رسمی بپردازند.

افراد نباید از پشت تربیون با یکدیگر حرف بزنند

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور ضرورت دارد نباید افراد از پشت تربیون با یکدیگر حرف بزنند، تصریح کرد: در واقع بزرگان و صاحبنظران می توانند در نشست های مشترکی به نظر واحدی دست یابند و سپس در تربیون های رسمی کشور اقدام به اظهار نظر کنند.
بزرگان و صاحبنظران می توانند در نشست های مشترکی به نظر واحدی دست یابند و سپس در تربیون های رسمی کشور اقدام به اظهار نظر کنند.

 

برگزاری نشست های مشترک مجلس و دولت برای تبیین صحیح موضوعات ملی

قاضی‌زاده هاشمی افزود: به عنوان مثال نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با دولتمردان و سایر مسئولان گفتگو دارند و تلاش می کنند به در تبیین موضوعات ملی به گفتمان واحدی دست یابند اما گاهی اوقات عدم توجه به چارچوب های قانون اساسی بعضا مشکلاتی ایجاد می کند

متاسفانه برخی افراد از منافع ملی خرج نکنند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین امروزه ضرورت دارد همه افراد با دیدگاه های سیاسی و جناحی از منافع ملی خرج نکنند تا ایجاد تنش کنند زیرا این امر اقدامی بر خلاف منافع ملی محسوب می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان