بازدید 1493
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن :

اصلاح قانون نظام مهندسی ضروری است

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن با اشاره به لزوم اصلاح قانون نظام مهندسی، گفت: باید نقدینگی سرگردان به بخش صنعت و معدن هدایت شود.
کد خبر: ۸۵۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 10 November 2018

به گزارش خبرگزاری فارس داریوش اسماعیلی امروز در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر صنعت در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: سازمان نظام مهندسی معدن بیش از 37 هزار عضو دارد و بیش از نیمی از این اعضا دارای پروانه صلاحیت هستند و در نظام مهندسی معدن به لحاظ تخصص های مختلف تنوع خوبی داریم. 

رئیس سازمان نظام مهندس معدن در مورد اهداف خود در این سازمان افزود: کارهای ارزشمندی در بحث های فنی انجام شده که امیدواریم این کارها را تکمیل و اجرا کنیم. 

وی اظهار داشت: حاکم کردن اصول فنی و کارشناسی در بخش معدن ، کمک به وزارت صنعت در انجام امور حاکمیتی، کمک به حضور بیش از پیش بخش خصوصی در صحنه فعالیت های معدنی و صنایع معدنی و  هوشمند سازی فعالیت ها در کلیه امور از اهداف ما در این دوره است. 

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن بیان داشت: امروز بیش از هزار و هفتصد هزار میلیارد تومان نقدینگی وجود دارد  که بخشی از این مبلغ می تواند  به بخش صنایع معدنی گسیل یابد و ما هم سعی می کنیم تا در رشد اقتصادی به دولت کمک کنیم.

اسماعیلی اظهار داشت: یکی از بهترین راه های مبارزه با فساد هوشمند سازی سیستم ها است و عزم ما در این است  تا کلیه ادارات صنایع معدنی را هوشمند سازی کنیم تا از فساد جلوگیری شود. 

وی بیان داشت: اصلاح قانون نظام مهندسی معدن از ضروریات است زیرا این قانون حدود 15 سال پیش تصویب شده و تاکنون هیچ اصلاحی روی آن صورت نگرفته به همین دلیل به روسای استان ها اعلام کرده ام تا پیشنهادات خود را در این مورد اعلام کنند. 

اسماعیلی بیان داشت: کمک به اجرای نقشه راه معدن هم از اهداف دیگر ما است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر