بازدید 8018
۳
معاون درمان دانشگاه علوم ‌پزشکی همدان خبر داد:

مرگ مادر کبودراهنگی به علت بی‌توجهی به بیماری

کد خبر: ۸۵۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ 11 November 2018

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مرگ مادر و فرزند کبودراهنگی اعلام کرد: مرگ مادر باردار کبودراهنگی به علت کوتاهی و بی‌توجهی خود نسبت به مشکل تنفسی و گوارشی و عدم مراجعه به پزشک بوده است.

محمدرضا عبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این خانم باردار 27 ساله از گذشته با بیماری گوارشی و تنفسی مواجه بوده که ساعت 6 صبح روز جمعه به بیمارستان کبودراهنگ به علت مشکل تنفسی و گوارشی مراجعه می‌کند و پس از انتقال به بیمارستان فاطمیه همدان به شکل نامعلومی بیماری‌اش تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از رسیدن بیمار به بیمارستان فاطمیه، تیم پزشکی به سرعت اقدام به رسیدگی می‌کنند اما متأسفانه با وجود تلاش‌های فراوان بیمار فوت می‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه جسد برای تشخیص علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی ارجاع شده است، ادامه داد: منتظر گزارش پزشکی قانونی برای پاسخ به ابهامات پیشرفت شدید بیماری هستیم.

وی با تأکید بر اهمیت دادن مادران باردار به بیماری‌های جزئی و یا مهم خود، خاطرنشان کرد: زنان باردار بسیار حساس هستند و به محض مشاهده علائم تنگی نفس و یا سرماخوردگی باید در نخستین فرصت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
از كجا معلوم كه به خاطر بي توجهي بوده احتمال هم دارد كه به خاطر فقر و نداري مراجعه نكرده است!!!
اسم نداری را بی توجهی گذاشته اید ماهها است که بخاطر کمی حقوق بازنشستگی از دکتر ودرمان ودارو محروم هستم .لعنت به این زندگی پر از اندوه
هنوز کاملا بررسی نشده چطور همه تقصیر به گردن مادر انداخته می شود که همکاران جناب دکتر رفع اتهام شوند. وا اسفا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار