بازدید 2718

ضرورت ارائه دفترچه بیمه به آسیب دیده گان اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: نبود بیمه مشخص برای معتادان، هزینه درمانی این افراد را به شدت افزایش داده، این امر جفایی در حق افراد آسیب دیده اجتماعی است که در جامعه ما اتفاق افتاده می‌افتد.
کد خبر: ۸۵۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 10 November 2018

علیرضا محجوب در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص سرسام آور بودن هزینه‌های درمانی آسیب دیده‌های اجتماعی گفت: قانون هیچ گونه پیش بینی در خصوص بیمه‌شدن معتادان متجاهر،کارتن‌خواب‌ها و بی خانمان‌ها نکرده است. اخیراً نهادهای اجتماعی و نهادهای درمانگر مطالبی را در این خصوص عنوان کردند.

ضرورت ارائه دفترچه بیمه به آسیب دیده های اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه نبود دفترچه خدمات درمانی و بیمه مشخص برای معتادان هزینه درمانی این افراد را به شدت افزایش داده، این امر جفایی در حق افراد آسیب دیده اجتماعی است که در جامعه ما اتفاق افتاده می‌افتد. بنده اعتیاد را بیماری نمی‌دانم و معتقدم کسی که آگاهانه اقدام به مصرف مواد مخدر و عشرت طلبی می‌کند مجرم است اما حمایت از آنها چه در عرصه ی درمان و چه در عرصه های اجتماعی را یک امر ضروری می‌دانم.

بنده اعتیاد را بیماری نمی‌دانم و معتقدم کسی که آگاهانه اقدام به مصرف موا مخدر و عشرت طلبی می‌کند جرم است اما حمایت از آنها چه در عرصه ی درمان و چه در عرصه های اجتماعی را یک امر ضروری می‌دانم

خانواده معتادان حمایت‌های درمانی و اجتماعی احتیاج دارند

محجوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با حمایت از طرح‌های بیمه‌گری معتادین متجاهر و آسیب دیده‌های اجتماعی تصریح کرد: خانواده معتادان و آسیب دیده‌های اجتماعی نیز به بیمه گری و حمایت‌های درمانی و اجتماعی احتیاج دارند و دستگاه‌های متولی باید برای حل این موضوع سازوکاری تعریف کنند. همچنین می‌توانیم هزینه‌های این امور را ازطریق اختصاص اموال مصادره شده قاچاقچیان تامین کنیم.

هزینه درمانی آسیب دیده های اجتماعی سرسام آور است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به دلیل نبود اطلاعات ثبت شده از آسیب دیده‌های اجتماعی، امکان صدور دفترچه درمانی برای آنان وجود ندارد و هزینه‌های دارو و درمان با نرخ آزاد ما را با مشکلات بسیاری برای این افراد و سازما‌نهای حمایت گر به وجود آورده است اما تا کنون هیچ اقدام جدی در این خصوص پیش بینی نشده است. بنده با بیمه شدن و حمایتهای درمانی از معتادین متجاهر و آسیب دیده های اجتماعی موافق هستم و از این موضوع دفاع خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار