بازدید 4167

ورود مکمل‌های بدنسازی تقلبی با گرانی دلار به کشور

نماینده مردم درمجلس دهم بابیان اینکه ورود مکمل‌های بدنسازی تقلبی با گرانی دلار به کشور متوقف شود،گفت: سلامت ورزشکاران با تزریق آمپول بدون تجویز پزشک به شدت در خطر است .
کد خبر: ۸۴۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 04 November 2018

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت ورود مکمل های بدنسازی تقلبی به کشور، گفت:گرانی دلار، مکمل های بدنسازی تقلبی را وارد بازارکرده است بنابراین ورزشکاران می‌بایست آگاه باشندکه برای حفظ سلامتی شان به هیچ وجه این نوع از تولیدات را برای توامندی در ورزش بدنسازی و دیگر ورزش‌ها استفاده نکنند.

توقف فروش بدون حساب و کتاب مکمل های پروتیینی در مراکز بدنسازی

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورا ی اسلامی تصریح کرد: فروش بدون حساب و کتاب مکمل های پروتیینی در باشگاههای بدنسازی الزامی است که متوقف شود زیرا مصرف برندهای بدون اعتبار در این حوزه، سلامت ورزشکاران را به شدت با خطر روبرو کرده است.

مصرف مکمل های ورزشی تنها زیر نظر متخصصین مجاز است

وی تصریح کرد:فروش مکملهای ورزشی تنها می‌بایست بر مبنای نظر پزشک تغذیه و متخصصین در حوزه تربیت بدنی به جریان بی افتد تا میزان مصرف دوز مکمل های پروتیینی نیز با معیارهای علمی برای فرد تعیین شود.

تهدید سلامت ورزشکاران با تزریق آمپول های هورمونی در مراکز بدنسازی

وی ادامه داد: تزریق آمپول های هورمونی در باشگاه‌های بدنسازی عواقب بسیار سو و نامناسبی برای ورزشکاران در پی دارد بنابراین ورزشکاران نباید اجازه دهند برخی ها با سو استفاده مسیر صحیح ورزشی را به خطر بی اندازند.

سلیمی افزود: ورزشکاران برای داشتن روحیه و آمادگی بالا در میادین ورزشی می بایست تنها بر مبنا ی نظر دکتر تغذیه و تربیت بدنی، برنامه‌های غذایی رادردستور کاربرای مصرف قرار دهند بنابراین می بایست به این مسئله توجه کرد، ورزش برای پیشگیری از شیوع بسیاری از بیماری ها مفید است و از همین رو نباید با مصرف مکمل های ورزشی تقلبی ، سلامت افراد در جامعه را به خطر انداخت.

سلامت ورزشکاران با تزریق آمپول بدون تجویز پزشک به شدت در خطر است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بابیان اینکه ورود مکمل‌های بدنسازی تقلبی با گرانی دلار به کشور متوقف شود یادآورشد:سلامت ورزشکاران با تزریق آمپول بدون تجویز پزشک به شدت در خطر است بنابراین می بایست با نظارت جامع، مصرف مکمل های ورزشی در مراکز بدنسازی تحت کنترل قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار