بازدید 8309

ترامپ کوچکتر از آن است که ایران را به زانو درآورد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهد داد که ترامپ کوچک تر از آن است که ایرانیان را به زانو در آورد.
کد خبر: ۸۴۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 04 November 2018

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان نشان خواهد داد که ترامپ کوچک تر از آن است که ایرانیان را به زانو در آورد.

به گزارش ایرنا، «علی لاریجانی» در ابتدای جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس افزود: 13 آبان به نماد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار تبدیل شده است و همان طوری که رهبر معظم انقلاب روز گذشته سه واقعه مهم (ماجرای کاپیتولاسیون و مخالفت شجاعانه امام، حرکت انقلابی دانشجویان و حرکت انقلابی دانش آموزان) را توضیح دادند، جلوه ای از مبارزات ملت علیه رفتارهای استکباری آمریکا را نشان می دهد.

وی افزود: نزدیک به 80 سال است که دولت آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند و نمونه هایی از خیانت ها و جنایت ها علیه ملت ایران را به وفور شاهد بوده ایم.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: آمریکا مطمئن باشد امروز نیز ملت ایران نشان خواهد داد که آقای ترامپ کوچک تر از آن است که بتواند ایران را از پای درآورد، همان طور که ایرانیان، صدام را تا نابودی تعقیب کردند و همانگونه که آنها تروریست های مزدور داعش را تا نابودی تعقیب کردند بر جانیان کاخ سفید، خسران و پشیمانی مستولی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: امروز ملت ها از اخاذی و سلطه طلبی آمریکایی ها به ستوه آمده اند و به دنبال خلاصی از این دولت شر هستند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام هیات رییسه، مجلس برای شرکت نمایندگان در راهپیمایی 13 آبان ساعت 10 صبح تعطیل می شود و مجلسی ها به جمع کثیر ملت ایران در این راهپیمایی می پیوندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر