بازدید 2923

ورود ۷۰۰ لیتر در ثانیه پساب فاضلاب به دریا متوقف شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس بابیان اینکه بوی تعفن فاضلاب شهروندان بندر عباسی را نگران کرده است، گفت: ۷۰۰ لیتر در ثانیه ورود پساب فاضلاب به دریا متوقف شود زیرا سلامت مردم و اکوسیستم با این شرایط به شدت در خطر است.
کد خبر: ۸۴۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 01 November 2018

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت سرازیر شدن فاضلاب به دریا در بندرعباس،گفت: بارها اعلام کردیم که فکر اساسی برای کنترل آلودگی فاضلاب در بندرعباس در دستور کار قرار بگیرد زیرا پساب فاضلاب نه تنها دریا را آلوده می‌کند بلکه تاثیرات منفی نیز بر اکوسیستم ، محیط زیست و سلامت مردم در بندر عباس می‌گذارد.

افزایش آلودگی دریا با عدم ساماندهی فاضلاب در بندر عباس

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم ساماندهی فاضلاب برای جلوگیری از ورود پساب فاضلاب به دریا ، متاسفانه موجب شده است که ضریب آلودگی محیطی زیستی در بندرعباس نیز با افزایش روبرو شود بنابراین جا دارد پس از گذشت 8الی 9 سال از این معضل زیست محیطی، بالاخره این روند برای حفظ سلامت مردم و محیط زیست متوقف شود .

مرادی افزود: وزیر نیرو قول داده است که با تدابیری ویژه معضل فاضلاب در بندرعباس را برطرف کند اما متاسفانه هنوز این روند تغییری نکرده است واین در حالی است که پس از مدت‌های مدید هنوز اتفاقی مثبتی برای جلوگیری از ورود پساب فاضلاب به دریا صورت نگرفته است.

ساماندهی فاضلاب در بندرعباس نیازمند حمایت ویژه از بخش خصوصی

وی بابیان اینکه ورود 700 لیتر در ثانیه پساب فاضلاب به دریا متوقف شود ادامه داد: برای ساماندهی فاضلاب دربندرعباس،بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است اما تضمینی برای حمایت از سرمایه گذار برای ساماندهی فاضلاب در بندرعباس وجود ندارد واز همین رو فاضلاب در شرایط فعلی هزینه‌های سرسام آوری را برای ما بوجودآورده است.

بوی تعفن فاضلاب ، شهروندان بندر عباسی را نگران کرده است

عضو کمسیون انرژی مجلس بابیان اینکه بوی تعفن فاضلاب ،شهروندان بندر عباسی را نگران کرده است یادآورشد: ورود پساب فاضلاب به دریا می بایست هرچه سریعتر متوقف شود زیرا مردم از آلودگی ناشی از پساب فاضلاب بسیارآزرده خاطر هستند .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار