بازدید 3005

برون رفت از تحریم‌ها با توسعه فعالیت‌های گردشگری

نماینده مردم در مجلس دهم بابیان اینکه تعدد تصمیم گیری مانع توسعه گردشگری در کشور است،گفت: توسعه فعالیت‌های گردشگری راه خروج از تحریم‌ها است بنابراین الزامی است ، فکر اساسی برای تحول در حوزه صنعت گردشگری کرد.
کد خبر: ۸۴۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 28 October 2018

علی اکبری درباره وضعیت گردشگری در کشور،گفت:بحث گردشگری در کل کشور در اولویت قرار نگرفته است و این در حالی است که گردشگری می‌تواند به عنوان اقتصاد مولد بسیاری از تهدیدها و تحریم ها را نیز متوقف کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از محورهای اساسی توسعه در برنامه ششم گردشگری است اما این مهم نیازمند توسعه زیر بناها و زیر ساختهای گردشگری است تا بتوان گردشگری را به عنوان اولویت اقتصادی مهم تحت پوشش قرار داد.

اکبری افزود: درگام نخست الزامی است که زیر ساخت‌های فرهنگی در حوزه گردشگری توسعه یابد تا بتوان به نحو مطلوب گردشگر خارجی را پذیرش کرد زیرا برای حضور گردشگری خارجی می بایست، امور رفاهی گردشگری نیز به نحو مطلوب افزایش یابد.

توسعه صنعت گردشگری کلید خنثی سازی جوسازی های رسانه های صهیونیستی بر علیه ایران

وی ادامه داد: می‌توان با توسعه صنعت گردشگری،جو سازی‌های رسانه‌های صهیونیستی را نیز برعلیه کشورمان را خنثی کردزیرا تجربه نشان داده است، هر گردشگری خارجی که وارد ایران شده است از جو فرهنگی کشورمان رضایت کامل را داشته است.

توسعه تبلیغات گردشگری و اقدامات رسانه‌ای نیاز امروز توسعه گردشگری

اکبری افزود: توسعه تبلیغات گردشگری توسط رسانه ها ، توسعه زیر ساخت ها و ایجاد امنیت برای گردشگران از عواملی است که می بایست برای توسعه گردشگری مدنظر قرار بگیرد.

راه خروج از تهدیدها و تحریم‌ها را باید در توسعه فعالیت‌های گردشگری جستجو کرد

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه راه خروج از تهدیدها و تحریم ها را باید توسعه فعالیت های گردشگری جستجو کرد ،گفت:خوشبختانه در کل کشور، تنوع فرهنگی و جآذبه های تاریخی و منابع اقلیم بسیار مناسب موجب شده است که ظرفیت‌های بی شماری در حوزه گردشگری ایجادشود.

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس بابیان اینکه تعدد تصمیم گیری مانع توسعه گردشگری در کشور است یادآورشد: توسعه فعالیت های گردشگری راه خروج از تحریم ها است بنابراین الزامی است فکری اساسی برای تحول در حوزه صنعت گردشگری کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل