بازدید 2662

نیروی انتظامی و شهرداری توان ساماندهی موتورسواران را ندارند

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از اینکه هیچ قدرتی قادر به مقابله با موتورسواران متخلف پایتخت نیست، گفت: اگر رانت و فسادی وجود نداشت این معضل به راحتی مدیریت می‌شد.
کد خبر: ۸۴۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 28 October 2018

مسعود رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر لزوم ساماندهی موتورسواران گفت: متاسفانه تخلفات موتورسواران در حال افزایش است و شاهد هیچ گونه عزم و تلاشی برای ساماندهی آنها نیستیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هیچ قدرتی قادر به مقابله با موتورسواران متخلف نیست، افزود: عزمی برای ساماندهی موتورسواران وجود ندارد این در حالی است که در زیر سایه بی توجهی دستگاه های ذیربط شاهد بی توجهی راکبان به قوانین راهنمایی و رانندگی و بروز افزایش تخلفاتی از سوی آنها مانند سبقت و سرعت غیرمجاز، عدم استفاده از کلاه ایمنی، مخدوش کردن پلاک، جولان در پیاده روها و تصادفات هستیم.
به نظر می رسد قدرتی برای برخورد و مهار راکبان متخلف وجود ندارد و یا ساماندهی و برخورد با آنها در اولویت قرار ندارد

وی مدیریت و رفع معضل موتورسواران بی قانون را مطالبه جدی مردم دانست و گفت: به نظر می رسد قدرتی برای برخورد و مهار راکبان متخلف وجود ندارد و یا ساماندهی و برخورد با آنها در اولویت قرار ندارد بنابراین این بی‌توجهی زمینه بروز رانت و فساد را فراهم کرده و به طور قطع اگر رانت و فسادی وجود نداشت این معضل به راحتی مدیریت می‌شد.

موتورسواران جلوی چشم پلیس به راحتی تخلف می کنند اما از کنار آن به راحتی می‌گذرد

رضایی یادآور شد: بارها دیده شده که موتورسواران جلوی چشم پلیس به راحتی تخلف می کنند اما از کنار آن به راحتی می‌گذرد و به گونه ای تخلفات موتورسواران نزد پلیس به امری عادی تبدیل شده است.

نیروی انتظامی و شهرداری توان ساماندهی موتورسواران پایتخت را ندارند

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و شهرداری توان ساماندهی موتورسواران پایتخت را ندارند، افزود: متاسفانه مسئولان به طور مداوم از ساماندهی موتورسواران سخن می گویند اما در عمل هیچ اقدام موثری انجام نمی دهند و این ساماندهی به صورت مقطعی بوده نه دائمی و همیشگی.

موتورسیکلت وسیله امرار معاش برخی افراد است اما برخی نیز از آن برای خرید و فروش مواد مخدر و سرقت استفاده می‌کنند

وی ادامه داد: هر چند موتورسیکلت وسیله امرار معاش برخی افراد است اما برخی نیز از آن برای خرید و فروش مواد مخدر و سرقت استفاده می کنند و به معضلات اجتماعی دامن می زنند در این رابطه نیاز است بدون هیچ اغماض و چشم پوشی با موتورسواران متخلف برخورد کرد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم تدوین لایحه ساماندهی موتورسوران پایتخت، گفت: پلیس باید بر تردد موتورسواران نظارت بیشتری داشته و با متخلفان بر اساس قانون برخورد کرده و جریمه آنها را افزایش دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار