بازدید 2449

ممنوعیت خروج حتی یک کیلو خاک از کشور

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خروج حتی یک کیلو خاک از کشور ممنوع است،گفت:خاک میراث کشور است بنابراین می‌بایست با قاچاقچیان خاک برطبق لایحه حفاظت از خاک برخورد قاطع قانونی شود.
کد خبر: ۸۴۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 28 October 2018

علاء الدین خادم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت اجرایی لایحه خاک درکشور؛گفت:خاک مقدس ترین سرمایه کشور است بنابراین الزامی است که با تدابیر ویژه از این نعمت خدادادی محافظت شود بنابراین الزامی است که لایحه‌ی حفاظت از خاک به عنوان پشتوانه قانونی محکم مانع تصرف این منبع حیاتی توسط سودجویان شود.

نماینده مردم سپیدان درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگرانی و حفاظت از خاک در ابعاد مختلف محیط زیستی در لایحه حفاظت از خاک گنجانده شده است و این در حالی است که قانون در زمینه جلوگیری خروج خاک از کشور بسیار روشن، شفاف و دقیق است.
حفاظت از خاک درابعاد مختلف محیط زیستی در لایحه حفاظت از خاک گنجانده شده است

خادم افزود: دستگاه‌های نظارتی می‌بایست، حتی از خروج یک کیلو خاک از کشور نیز جلوگیری بعمل آورند زیرا خاک میراث کشور است و اگرهم ضرورتی برای خروج خاک از کشور باشد، می بایست برابر قانون تصمیم گیری شود.

وزارت کشاورزی و قوه قضاییه با عوامل قاچاق خاک از کشوربرخورد کنند

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس یادآورشد:خاک یک کشور بطور مستقیم با مقوله حفاظت از محیط زیست در ارتباط است زیرا تولید خاک مدتها زمان می‌برد و برای جلوگیری از قاچاق خاک از کشور می‌بایست، وزارت کشاورزی دستگاه‌های متولی وقوه قضاییه با این نوع از تخلفات برخورد قانونی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی