بازدید 2438

اسلامی می تواند عملکرد وزارت راه و شهرسازی ارتقا دهد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش ساخت مسکن برای اقشار محروم جامعه باید تحول ایجاد شود،گفت: با نگاه مثبت از محمد اسلامی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی حمایت می شود.
کد خبر: ۸۴۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 27 October 2018

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره برنامه های محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت:در روزهای گذشته وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با حضور در مجلس برنامه ها و اولویت های کاری خود را تشریح کرد و نمایندگان نیز دغدغه های خود را در حوزه راه و شهرسازی مطرح کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:بحث های مانند ایجاد سامانه املاک،راه اندازی سامانه های مقابله با قاچاق کالا در بحث حمل ونقل و مالیات بر عایدی مسکن در جلسه با محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مطرح و بررسی شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:احساس می شود با توجه به سوابق کاری و رویکرد محمد اسلامی در صورت کسب رای اعتماد وی از مجلس،پیش بینی می شود اتفاقات خوبی در وزارت راه و شهرسازی اتفاق بیافتد در این راستا نگاه مثبت و حمایتی از محمد اسلامی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

واگذاری زمین مدت هاست مغفول مانده

پورابراهیمی با بیان اینکه واگذاری زمین مدت هاست مغفول مانده،گفت:در 5 سال گذشته مسکن مهر به شکل جدید ایجاد نشده و به ساخت مسکن اجتماعی نیز توجه نشده است البته در زمینه تکمیل پروژه های مسکن مهر کارهای خوبی صورت گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با نگاه مثبت از محمد اسلامی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی حمایت می شود، تصریح کرد:امیدواریم در صورت کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی این وزارتخانه در بخش ساخت مسکن برای اقشار محروم جامعه و سایر امور موفق باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی