بازدید 2397

بی توجهی به افزایش نرخ سود سپرده چراغ سبز به رشد نرخ سود وام است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:بخش نظارتی بانک مرکزی باید مانع از هرج و مرج در نرخ سود بانکی شود.
کد خبر: ۸۴۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 27 October 2018

احمد انارکی محمدی در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره افزایش نرخ سود بانکی گفت:در شرایطی که اقتصاد کشور با تلاطم شدید و رشد قیمت کاذب دلار روبرو شده بطور طبیعی افزایش نرخ سود بانکی به رشد هزینه های تولید منجر می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:افزایش نرخ سود علی الحساب سپرده های بانکی چراغ سبز به رشد نرخ سود وام های بانکی بوده که این موضوع به زیان بخش تولید است.

نباید التهاب کاذب در بازار ارز به بهانه ای برای افزایش نرخ سود بانکی تبدیل شود

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:بخشی از افزایش قیمت ها در ماه های اخیر ناشی از فضای روانی و سوداگری است بنابراین منطق بازار ایجاب می کند که بطور مثال قیمت دلار در بازار کاهش یابد و بدیهی است نباید التهاب کاذب در بازار ارز به بهانه ای برای افزایش نرخ سود بانکی تبدیل شود.

انارکی محمدی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:برای اشتغالزایی و حفظ اشتغال موجود باید از رشد هزینه های تولید جلوگیری شود و در مقابل اقدام برخی از بانک ها در افزایش نرخ سود بانکی ایستادگی کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در هرصورت بخش نظارتی بانک مرکزی باید مانع از هرج و مرج در نرخ سود بانکی شود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان