بازدید 2488

هیچ سازوکار منسجمی برای برخورد با گران فروشی بلیط هواپیما نیست

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه با وجود تخلفات مکرر دفاتر هواپیمایی، سازمان هواپیمایی و متولیان نظارت بر فروش بلیط پروازهای هوایی اربعین، هیچ برنامه و سازکار دقیق و منسجمی برای برخورد با تخلفات ندارند.
کد خبر: ۸۴۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 26 October 2018

سیدحسین افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به خبر برخی رسانه ها درباره افزایش قیمت بلیط پرواز هوایی اربعین از تهران به نجف به بالای 3 میلیون تومان، گفت: چندین سال است که برخی ایرلاین ها و دفاتر هواپیمایی چنین اقدامات خلاف قانونی را انجام می دهند.

سازمان هواپیمایی هیچ ساز و کار منسجمی برای برخورد با گران فروشی بلیط پروازهای اربعین ندارد

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه با وجود تخلفات مکرر دفاتر هواپیمایی، سازمان هواپیمایی و متولیان نظارت بر فروش بلیط پروازهای هوایی اربعین، هیچ برنامه و سازکار دقیق و منسجمی برای برخورد با تخلفات ندارند و این مسئله تعجب بر انگیز است.

سیستم برخورد با تخلفات درست نیست/افراد نباید اصلا جرات بروز تخلف نکنند

وی گفت: سیستم برخورد با تخلفات و متخلفان باید به گونه ای باشد که افراد اصلا جرات بروز تخلف نکنند، اما امروز شرکتها و دلالان با نقض قانون، به سودها و درآمدهای میلیاردی می رسند و هیچ سازمان نظارتی بر عملکرد آن ها نظاره گر نیست. از این رو هزینه ناشی از تخلف باید به مقداری باشد، که آن فرد اصلاح ریسک انجام امور خلاف قانون را نکند.

دلالان و گران فروشان بلیط پرواز هوایی اربعین در زمین دشمنان جمهوری اسلامی بازی می کند
دلال بازی در این عرصه در شرایط کنونی کشور و گران فروش بلیط پروازهای هوایی اربعین که موجب پایین آمدن آمار زائران می شود، عملا بازی کردن در زمین دشمنان جمهوری اسلامی است و قطعا باید با این دست اقدامات برخورد جدی و سخت صورت گیرد

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: راهپیمایی اربعین جز مهم ترین سفرهای دینی و سیاسی کشور است و دلال بازی در این عرصه در شرایط کنونی کشور و گران فروش بلیط پروازهای هوایی اربعین که موجب پایین آمدن آمار زائران می شود، عملا بازی کردن در زمین دشمنان جمهوری اسلامی است و قطعا باید با این دست اقدامات برخورد جدی و سخت صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم ورود دستگاه های نظارتی و متولیان ایام اربعین به مسئله گران فروش بلیط پروازهای هوایی تأکید کرد و گفت: سازمان هواپیمایی باید به این پرونده ورود کرده و با متخلفان برخورد کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر