بازدید 2436

وضعیت صندوق های بازنشستگی نگران کننده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از ده‌ها میلیون بیمه شده تامین اجتماعی بالای ۹۰درصد کارگرها، رانندگان، اقشار آسیب‌پذیر و ... هستند.
کد خبر: ۸۴۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 25 October 2018

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بااشاره به اعلام تامین اجتماعی مبنی بر کمک هزینه ازدواج که یکی از تعهدات این سازمان است گفت: یکی از سازمان‌هایی که بیشترین ارتباط با اقشار مردم را دارد، سازمان تامین اجتماعی است؛ چراکه از جمعیت 80 میلیونی، بالاتر از 50 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی داریم و نوعا با اقشار آسیب‌پذیر هم ارتباط دارند و شاید بتوان گفت از این ده‌ها میلیون نفر بالای 90 درصد از آنها کارگرها، رانندگان، کارگران ساختمانی و ... هستند.
بیشتر شدن خروجی صندوق بازنشستگی نگران کننده است

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه تامین اجتماعی با این اقشار سر و کار دارند و از جهتی تامین اجتماعی یکی از بزرگترین سیستم‌های اقتصادی مثل شستا را مدیریت می‌کند و متاسفانه دولت‌ها خیلی برداشت‌ها از آن داشتند و کمک موثری نیز نکردند، از این جهت اهمیت دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به بحث صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی تصریح کرد: با قوانینی که در سال‌های گذشته تدوین شده و سن بازنشستگی را پایین آوردند، واریزی به صندوق را کم کردند و خروجی صندوق بیشتر می‌شود که این موضوع نگران کننده است.

کمک هزینه ازدواج برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شرایط اقتصادی کنونی اقدام خوبی است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی ویژه مملکت، تورم و ... مسائلی از قبیل کمک هزینه ازدواج می‌تواند اقدام خوبی باشد و ان شاءالله کمکی به اقشار کم درآمد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار