بازدید 2944

بهم ریختگی فرهنگی در کشور ماحصل استفاده از فرهنگی واحد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر شاخص های بومی و محلی در آن شهر و یا منطقه به درستی تعریف شده باشد می توان از ظرفیت فرهنگی آن شهر با توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی بخوبی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۴۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 23 October 2018

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص استفاده از مزیت های فرهنگی هر شهر برای ایجاد پایگاه فرهنگی در کشور گفت: اگر شاخص های بومی و محلی در آن شهر و یا منطقه به درستی تعریف شده باشد می توان از ظرفیت فرهنگی آن شهر با توجه به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی بخوبی استفاده کرد.

تنوع فرهنگی در کشور بسیار است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از حوزه فرهنگ عزاداری گرفته تا تئاتر، نویسندگی ،موسیقی و مدل لباس و موارد دیگری که وجود دارد، و تنوعات فرهنگی که در کشور وجود دارد، ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد پایگاه های فرهنگی ایجاد می کند که می توان با استفاده از این ظرفیت ها در جذب گردشگر داخلی و خارجی بخوبی استفاده کرد.

وی افزود: بطور قطع نمی توان با یک فرهنگ واحد نمی توان تمام داشته ها را حفظ نمود؛ چراکه بهم ریختگی فرهنگی که امروزه در کشور وجود دارد بدلیل عدم استفاده از تنوع فرهنگی هر شهر منطقه در کشور و استفاده از یک فرهنگ واحد در کشور است که این امر نیازمند اصلاحات اساسی است.

برای هر استان با سابقه فرهنگی و پوششی آن استان فرهنگ سازی صورت بگیرد

این نماینده مجلس در دوره دهم ادامه داد: اگر برای هر استان با سابقه فرهنگی و پوششی آن استان فرهنگ سازی صورت بگیرد و می توان برنامه و محتوای فرهنگی تولید کرده و بر خورده فرهنگ های مردم نظارت و کنترل صورت گیرد، سبب بروز تنوع فرهنگی در کشور خواهد شد.

لزوم استفاده از تنوعات فرهنگی هر شهر در جهت ارتقای فرهنگ کشور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: دولت و دستگاه های فرهنگی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در جهت استفاده از ظرفیت فرهنگی هر استان و هر منطقه در رشد فرهنگی آنها اقداماتی عملی انجام دهد و بطور قطع با ایجاد مراکز فرهنگی مخصوص برای هر شهر یا هر منطقه ای می توان از ظرفیت ها و تنوعات فرهنگی بخوبی بهره جست و در جهت ارتقای فرهنگ در کشور گام های مهم برداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست