بازدید 3808
محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با تابناک:

شریعتمداری فردی توانمند است

شریعتمداری برای کسب رای اعتماد از مجلس با موانعی روبروست که این موانع به دوران تصدی ایشان در وزارت صمت برمی‌گردد که احتمالاً باید منتظر بود و دید آقای شریعتمداری در جلساتی که با نمایندگان خواهند داشت و در انتها در صحن علنی مجلس صحبت خواهند کرد چطور از خود دفاع خواهند کرد و چه برنامه‌هایی را برای اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهند کرد.
کد خبر: ۸۴۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 22 October 2018

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان دیروز -یکشنبه- رییس جمهور، چهار وزیر پیشنهادی خود را برای تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صمت، راه و شهرسازی و اقتصاد به مجلس معرفی کرد. بی‌تردید نام‌آشناترین فرد در این بین، محمد شریعتمداری است که حال پس از استعفای خود از وزارت صمت با نظر رییس جمهور برای وزارتخانه کلیدی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس پیشنهاد شد. اکنون باید به انتظار نشست و دید آیا بهارستانی‌ها حاضر خواهند شد به محمد شریعتمداری برای تصدی وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتماد کنند یا خیر؟

در همین خصوص محمدحسین فرهنگی، نماینده چهار دوره اخیر تبریز در مجلس شورای اسلامی به تابناک، می‌گوید: آقای محمد شریعتمداری یک مدیر با سابقه است اما در ماه‌های اخیر حواشی پیرامون ایشان رخ داد که ای‌کاش با مدیریت بیشتر و بهتر این مسائل به حداقل می‌رسید. اما با تمام این اوصاف ایشان را فردی توانمند در حوزه اجرا می‌دانم و همه می‌دانیم که کشور نیازمند افراد کاربلد است زیرا بهبود اوضاع و عبور از بحران‌های اخیر تنها در خردجمعی و کار و تلاش فراوان است.

وی افزود: من فکر می‌کنم اگر آقای شریعتمداری از مجلس برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد بگیرد و بتواند در این وزراتخانه بزرگ و کلیدی همکاران مناسبی را انتخاب کند با توجه به سوابق مدیریتی و طولانی که ایشان در کارنامه دارند، می‌تواند در این وزارتخانه مفید فایده باشند.

نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد: آقای شریعتمداری برای کسب رای اعتماد از مجلس با موانعی روبروست که این موانع به دوران تصدی ایشان در وزارت صمت برمی‌گردد که احتمالاً باید منتظر بود و دید آقای شریعتمداری در جلساتی که با نمایندگان خواهند داشت و در انتها در صحن علنی مجلس صحبت خواهند کرد چطور از خود دفاع خواهند کرد و چه برنامه‌هایی را برای اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهند کرد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال آقای شریعتمداری سال‌ها به عنوان یک مدیر ارشد در کشور خدمت کردند و در مجموع باید بگویم ایشان فردی توانمند و اجرایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها