بازدید 7931

اپلیکیشن سراسری اعلان بار و حمل بار

کد خبر: ۸۴۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 22 October 2018

راه حل دائمی مشکلات صنعت حمل و نقل، شفاف سازی کلیه امور در بستر انفورماتیک است.

به گزارش تابناک، علی اکبر کرمی مدیر عامل شبکه جامع رانندگان با انتقاد از ساختار سنتی اعلان و دریافت بار در کشور، رفع نگرانی های به حق رانندگان، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان، شرکتهای حمل و نقل، اصناف و متولیان دولتی را تنها با شفاف سازی کرایه ها بر بستر انفورماتیک قابل تحقق دانست و در این راستا از شروع به کار رسمی تالار اعلان بار آی پین با هدف کنترل هزینه های غیررسمی و غیر قانونی تحمیلی به رانندگان، صاحبان صنایع و شرکتهای حمل و نقل خبر داد.

کرمی با بیان اینکه سامانه اعلان و دریافت بار آی پین، به صورت برخط کلیه مراحل اعلان بار، تخصیص خودرو و تعیین شرکت حمل و نقل صادر کننده بارنامه، بارگیری، رهگیری بار، تخلیه بار و تسویه حساب با رانندگان را به صورت هوشمند انجام می دهد، افزود: به زودی و با پیشرفت سریع تکنولوژی، تالارهای هوشمند اعلان بار جایگزین پایانه های فعلی ای خواهند شد که از مشکلات و معضلات زیادی رنج می برند.

علی اکبر کرمی اعلام کرد که این سامانه بدون دخالت انسان و کاملا هوشمند، بار را به صورت عادلانه بین رانندگان توزیع می کند و تمام بارها را بسته به ظرفیت خودرو، نوع بارگیر و علاقمندی راننده برای تردد در مسیرهای خاص با تفکیک بارهای شهری، درون استانی، بین استانی و ترانزیت به اپلیکیشن ویژه رانندگان اعلام می کند که این عزیزان می توانند بدون حضور در پایانه ها و معطلی در مبادی بار، از منازل خود حمل بار را قبول کرده، سپس به مبدا بارگیری حرکت نمایند.

وی به جذب نمایندگی و راه اندازی دفاتر استانی آی پین اشاره کرد و افزود رانندگان تمام استانها با دانلود اپلیکیشن آی پین و ثبت نام در این سامانه، نزدیک ترین بار مربوط به خودرو خود را خواهند یافت و می توانند با استفاده از سرویس هوشمند این شبکه، بارهای مقاصد بعدی خود را نیز انتخاب کنند و نرخ یک سرباری را کاهش دهند.

ایشان با اشاره به استقبال بسیار زیاد رانندگان در مرحله پیش ثبت نام، از تعامل با سازمان پایانه ها، جهت استعلام اتوماتیک کارت هوشمند رانندگان و ناوگان خبر داد و از تمامی رانندگان دارای خودروهای سبک و سنگین دعوت کرد در سامانه شبکه جامع رانندگان ثبت نام نمایند.

وی با دعوت از تولید کنندگان بزرگ و کوچک، صاحبان معادن، کشاورزان و بازرگانان جهت ثبت نام در آی پین و استفاده از امکاناتی همچون فراخوان سریع و هوشمند ناوگان مطمئن و مرتبط با نوع بار از کل کشور، پیشنهاد نرخ حمل عادلانه، رهگیری آنلاین بار از ارائه سرویس ها و دسترسی های ویژه به این قشر از اعضا سامانه خبر داد.

کرمی در پایان با بیان اینکه این سامانه به تمام فعالان و ذینفعان این صنعت، سرویس نرم افزاری ارائه می دهد از شرکتهای حمل و نقل سراسر کشور دعوت کرد با آینده نگری و توجه به اینکه در آینده نزدیک کل صنعت حمل و نقل انفورماتیکی خواهد شد، در این سامانه عضو شوند و در کنار کار سنتی خویش، از مزایای ویژه آن که برای شرکتهای حمل و نقل تدارک دیده شده، استفاده کنند تا آینده شغلی این عزیزان نیز تامین شود.

تمام فعالان صنعت حمل و نقل می توانند با مراجعه به سایت https://ipinbar.net و یا با مرکز تماس 62871-021 از مزایای منحصر به فرد این سامانه استفاده کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر