بازدید 3256

کنترل آسیب های اجتماعی متولی خاصی ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کنترل آسیب های اجتماعی متولی خاصی درکشور ندارد، گفت: پراکندگی تقسیم کار در مبارزه با آسیب های اجتماعی مانع کنترل معضلات اجتماعی در کشور است.
کد خبر: ۸۴۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 21 October 2018

حسن لطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت کنترل آسیب های اجتماعی در کشور،گفت: عدم وجود کنترل های آسیب های اجتماعی برای نبود متولی خاص در کشور موجب شده است که کنترل آسیب‌های اجتماعی به طریق پراکنده توسط دستگاه های اجرایی و سازمان های مختلف در دستورکار قرار بگیرد.

شورای عالی اجتماعی خروجی مناسبی ندارد

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای عالی اجتماعی در شرایطی در وزارت کشور تصویب شده است که عملا خروجی مناسبی برای کشور در برنداشته است و در صورتی که این شورا می بایست در کنترل آسیبهای اجتماعی نقش تاثیرگذاری را ایفا کند.

توسعه اورژانس اجتماعی نیازمند توسعه زیر ساخت‌ها

لطفی افزود: برای کنترل آسیبهای اجتماعی توسعه زیر ساختها باید با برنامه ریزی اصولی دردستور کار قرار بگیرد اما متاسفانه توسعه زیر ساخت های اجتماعی به نحو مطلوب مهیا نشده است تا طرحهای همچون اورژانس اجتماعی بتواند تاثیر بسزایی در ریشه کنی مشکلات اجتماعی در برداشته است.

شورای عالی اجتماعی در شرایطی در وزارت کشور تصویب شده است که عملا خروجی مناسبی برای کشور در برنداشته است

وی ادامه داد: فی نفسه اورژانس اجتماعی حرکت بسیار مناسب و کاربردی است اما نیازمند توسعه زیر ساخت ها است که فرد مداواشده به وضعیت گذشته باز نگردد.

نماینده مردم رزن در مجلس تصریح کرد: زمانی می تواند اورژانس اجتماعی درکشور در مبارزه با آسیبهای اجتماعی تاثیرگذار باشد که اورژانس اجتماعی بتواند پس از بهبود شرایط اجتماعی فرد زمینه اشتغال فرد را نیز مهیا کند و در غیر اینصورت فرد امکان دارد مجدد به وضعیت قبلی باز گردد.

کنترل آسیب های اجتماعی در کشور متولی خاصی ندارد

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس با بیان کنترل آسیب های اجتماعی در کشور متولی خاصی ندارد یادآور شد گفت: پراکندگی تقسیم کار در مبارزه با آسیب های اجتماعی مانع کنترل معضلات اجتماعی در کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار