بازدید 12190

با تحصیل در ترکیه تجربه‌های فوق‌العاده بسازید

کد خبر: ۸۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 11 September 2022

این روزها با افزایش امکانات و اهمیت روزافزون آموزش و دانشگاه‌ها، آموزش به یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌ها و دانش آموزان تبدیل شده است. بسیاری از افراد دوست دارند امکانات خارج از کشور را امتحان کنند و تجربه‌ی فوق‌العاده تحصیل و زندگی در کشور خارجی را تجربه کنند.

چرا تحصیل در ترکیه؟

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان، ترکیه است. ترکیه به لحاظ امکانات آموزشی پیشرفته و مدرن است و دانشگاه‌های معتبر زیادی دارد. مدرک تحصیلی که شما از دانشگاه‌های ترکیه دریافت می‌کنید همه جای دنیا قابل ارائه و معتبر است. همچنین اگر شما در دانشگاهی درس بخوانید که مورد قبول وزارت علوم ایران باشد، در ایران هم مدرک شما قابل استفاده خواهد بود.

غیر از جنبه آموزشی، تحصیل در ترکیه مزایای دیگری هم برای شما دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی ترکیه با ایران است. کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند، می‌توانند اطمینان داشته باشند که به راحتی نقل مکان خواهند کرد و به فضای جدیدی که برایشان آشنا است به زودی عادت خواهند کرد. به دلیل نزدیکی ترکیه به ایران شما به راحتی و با قیمت مناسب می‌توانید به ایران رفت و آمد کنید.

بد نیست بدانید یکی از رشته‌های تحصیلی که در ترکیه توجه خوبی به آن شده رشتۀ علوم پزشکی است. برای دانشجویان این رشته امکانات بسیار خوبی فراهم شده و مدرک تعدادی از دانشگاه‌های آن نیز مورد تایید وزارت علوم است. خب، با این شرایط تحصیل رشته پزشکی در کشور ترکیه، بسیار ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

آیا شما هم قصد تحصیل پزشکی در ترکیه را دارید؟ اگر پاسخ شما آری است، اصلا نگران نباشید چون ما برنامه‌ی دقیقی برای شما در نظر داریم، پس با ما همراه باشید.

آزمون یوس چیست؟

برای تحصیل در ترکیه به عنوان اتباع خارجی، لازم است که شما در آزمون یوس شرکت کنید. آزمون یوس مخصوص اتباع خارجی ترکیه است. این آزمون تا سال ۲۰۱۰ به صورت سراسری در ترکیه برگزار می‌شد اما با تغییر قوانین در سال ۲۰۱۲ برگزاری آزمون یوس توسط هر دانشگاهی جداگانه انجام می‌شود.

اگر قصد دارید در آزمون یوس شرکت کنید، باید ابتدا دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید، سپس پیگیری‌های اولیه را انجام داده و ثبت نام کنید. برای شرکت در این آزمون لازم است که شما در حال گذراندن آخرین سال دبیرستان باشید یا از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده باشید. بعد از ثبت نام نوبت می‌رسد به آماده شدن برای آزمون و حرکت به سوی یک آموزش کارآمد.

چگونه خود را برای آزمون یوس آماده کنم؟

آزمون یوس در سه  درس ریاضیات، هوش و هندسه برگزار می‌شود. در این آزمون شما عزیزان نیازی به مدرک زبان نخواهید  داشت و در آزمون تنها همین 3 درس یعنی ریاضیات  و هوش و هندسه آزمون گرفته خواهد شد. پس از قبولی دانشگاه از شما مدرک زبان را درخواست خواهد کرد. برای زبان ترکی مدرک tommer   و برای  زبان انگلیسی نیاز به آیلتس ( IELTS  ) و یا تافل (TOEFL) می باشد. البته جای نگرانی وجود  ندارد چرا که خود داشگاه در صورت نداشتن مدرک برای شما عزیزان کلاس زبان را برگزار خواهد کرد و مدرک زبان را از خود دانشگاه دریافت خواهید کرد و درس خود را در دانشگاه ادامه خواهید داد

آزمون يوس در سه درس هوش، ریاضیات و هندسه برگزار می‌شود. پیشنهاد می‌کنم اگر تمایل به تحصیل در ترکیه دارید، سری به نمونه‌های فیلم آزمون یوس مهندس دربندی بزنید و چند نمونه از فیلم‌های آموزشی را ببینید. حتی اگر هنوز مطمئن نیستید که قصد تحصیل در ترکیه را دارید یا نه باز هم توصیه می‌کنیم آنها را ببینید تا کمی با آزمون یوس آشنا شوید و خود را ارزیابی کنید.

اساتید موسسه چه کسانی هستند؟

امیرحسین دربندی، از رتبه‌های برتر کنکور که فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف است، با بیش از ۲۶ سال سابقه تدریس ریاضیات، یکی از اساتیدی است که با جدیدترین شیوه‌ها و خلاقانه‌ترین تکنولوژی‌های آموزشی، ریاضیات ،هوش و هندسه آزمون یوس را آموزش می‌دهد. دربندی با تجربه‌ی بسیار ارزشمندی که در عرصه آموزش و سی دی‌های آموزشی دارد، به شیوه‌ی کاملاً مفهومی، تکنیکی و دقیق، ریاضیات و هوش و هندسه  را به شما آموزش می‌دهد.

علاوه‌براین استاد محمدعلی دربندی در موسسه فرهیختگان شریف مهر، درس هندسه را با استفاده از جدیدترین شیوه‌های مفهومی و تصویری به شما آموزش خواهند داد. با کادر حرفه‌ای فرهیختگان شریف مهر، تحصیل در ترکیه برای چه در رشته پزشکی و چه در رشته‌های دیگر برای شما تضمینی خواهد بود.

با کمک موسسه فرهیختگان شریف مهر و اساتید باتجربه و به روز آن، شما پله پله به قبولی در آزمون یوس و تجربه‌ی مهاجرت به یک کشور خارجی نزدیک خواهید شد. یکی از مزایای موسسه فرهیختگان شریف مهر این است که شما می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته آن استفاده کنید.

سابت یوس100

www.yos100.com

021-47626200

021-284297

100خط ویژه

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل