بازدید 3357

واکسینه شدن ادارات با شناسایی روزنه وعوامل رشوه

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در ادارات به فراموشی سپرده شده است،گفت:چانه زنی و مراجعات حضوری عاملی برای ایجادفساد اداری درادارات و سازمانهای کشور تلقی می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 17 October 2018

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت فساد اداری و رشوه در کشور،گفت: ادارات وسازمانها در کشور با خلاء قانونی روبرو نیستند اما هم اکنون با معضل عدم اصلاح سیستم‌های اداری در کشور روبرو هستیم واین در حالی است که پیاده نشدن پروژه دولت الکترونیک و گسترش مراجعات رودرو ،کنترل امور اداری در سازمانها و ادارات را بسیار مشکل زا کرده است.

چانه زنی و مراجعات حضوری عاملی برای ایجادفساد اداری

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا زمانی که اموراداری با چانه زنی و مراجعات حضوری ادامه داشته باشد،بطور طبیعی بستر فساد نیز در ادارات و سازمان ها در کشور ایجاد می شود و این در حالی است که با ارائه خدمات اداری به روش الکترونیک، سیستمی و فضای مجازی می توان از چانه زنی و ترغیب به فساد اداری در کشور جلوگیری بعمل آورد.

وی بابیان اینکه هزینه های سر بار و ترافیک شهری نیز از معضلات دیگر مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات است تصریح کرد: پیشنهاد هدایا و رشوه نقدی برای خدمات رسانی سریعتر در ادارات باتوسعه دولت الکترونیک متوقف می‌شود.

اصلاح سیستم های اداری از فساد درحوزه ادارات جلوگیری می‌کند

جعفرزاده ایمن آبادی بابیان اینکه اصلاح سیستم های اداری از فساد درحوزه ادارات جلوگیری می کند تصریح کرد: زمانی که ارائه خدمت در ادارات به طریق چانه زنی انجام شود و از همین رو ارباب رجوع برای تکمیل فرم اداری می بایست با حجم ترافیک بالا شهری ضمن صرف هزینه زمان واقتصادی بالابه ادارات مراجعه کنند.

مدیریت زمان برای مسئولان ادارات فاقد معنا است

وی بابیان اینکه مدیریت زمان برای مسولان ادارات فاقد معنا است تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات وسازمان‌ها به فراموشی سپرده شده است وارائه خدمات بهتر در زمان کمتر با کیفیت مناسب جز اهداف سازمانهای ما نیست واین در حالی است که می بایست در سازمانها کارگروه مبارزه بافساد وتکریم ارباب رجوع نیز تشکیل شود تا شکاف وروزنه در پرداخت وجه وهدایا در ادارات بسته شود.

تکریم ارباب رجوع در ادارات به فراموشی سپرده شده است

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه ومحاسبات مجلس با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در ادارات به فراموشی سپرده شده است یادآورشد:چانه زنی و مراجعات حضوری عاملی برای ایجادفساد اداری درادارات و سازمانهای کشور تلقی می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل